Foto's branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Weet iemand misschien hoe je foto's moet branden? Ik heb het geprobeerd met Windows Media Player (11) en ik heb het volgende gedaan:

- USB stick in laptop gestopt (daar staan ze nu op)
- Windows Media Player opstarten
- Verwisselbare schijf geselecteerd.

Ik kreeg de volgende melding:
U kunt het tabblad synchroniseren gebruiken om de bestanden op uw apparaat weer te geven en om bestanden toe te voegen of te verwijderen.

- Synchroniseren selecteren.

Nu kreeg ik de volgende melding:
Het apparaat dat U hebt aangesloten is bijna vol. De bestanden zijn van de fabrikant van het apparaat of ze zijn met een andere computer toegevoegd.

Wilt U de bestaande bestanden verwijderen om ruimte te maken voor het synchroniseren met de mediabibliotheek van WMP op deze computer?
O Nee, bestaande bestanden op het apparaat laten en de overgebleven beschikbare ruimte voor synchroniseren gebruiken. (U kunt de bestanden later verwijderen)
O Ja, alle digitale mediabestanden van het apparaat verwijderen voor synchroniseren.

Nu vraag ik me af wat synchroniseren is. Ik heb al op google gezocht, maar ik snap de antwoorden niet. Kan iemand me verder helpen?

Ehh, hoe wil je precies de foto's branden? Gewoon als data?

Dan heb je WMP niet nodig. Stop de USB stick en een lege cd in de pc. Vervolgens navigeer je via de verkenner naar de lege cd. Kopieer en plak hier de foto's. Ergens boven in beeld moet nu "brand cd" oid staan, dat is alles ;)

Hoe bedoel je als data? Ik heb een aantal foto's op een USB stick staan en die wil ik op een CD gebrand hebben. Op de computer doet onze brander het niet, dus wil ik het op de laptop proberen.
Ik zal het morgen wel uitproberen.

Het is nog steeds niet gelukt. Kan iemand me verder helpen?

Hoe wil je nu precies je foto's branden? Gewoon als data cd? Dus dat je de cd in een andere pc douwt en daar je verkenner opent en alle .bmp (of .jpg oid) ziet staan?
In dat geval moet je gewoon een lege cd in de cdbrander stoppen (check voor de zekerheid of het echt een brander, en niet alleen een lezer is). Vervolgens open je de verkenner, en klikt op de lege cd. Kopieër hier de foto's heen (let op de maximale hoeveelheid die op de cd past), en dan kan je bovenin ergens op "branden naar cd" kiezen. Dat is alles.
Let uiteraard wel op dat het een lege cd is ;)

Nou, dan kun je het dus zo branden als ik hierboven beschreef :)

Op de computer doet onze brander het niet en op de laptop hebben we geen brander. Op de computer hebben we CD burning studio. Het ligt misschien niet aan die brander, maar het klepje van de brander gaat niet makkelijk open (waar je de cd in doet) en als ik dat wel voor elkaar heb en ik heb er een lege CD in gedaan, dan kan de computer de link niet leggen van de computer naar de brander. Dus ik ga hem morgen maar even proberen op de laptop te downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan