Foto's en film op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

MMU2000

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
13
Goedemorgen!
Momenteel heb ik een Mede8er600, een 2GB Seagate externe harde schijf en een Panasonic Vieira TH-42PV700F plasma tv. Ik vind de Mede8er echter zeer traag en ben daarom op zoek naar iets anders. Het belangrijkste hierbij is in de eerste plaats het afspelen van mijn video's en foto's (redelijk snel benaderbaar) en daarnaast eventueel Youtube en/of Netflix (maar dit is niet direct noodzakelijk).
Hoe simpeler, hoe beter :D

Wie heeft suggesties?

Hugo
 
Goedemiddag ;)

Wat bedoel je met traag? Het internet op de Mede8er? Het benaderen van foto's/films op je externe hard disk? Het afspelen van films?
Ik heb zelf de MD800 X3D en gebruik zowel een interne als externe hard disk en en dat werkt prima. Ook speel ik films af die totaal ergens anders in m'n netwerk staan en merk daarbij geen enkel probleem.

Gebruik je LAN of WIFI?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Dank voor je reactie!
Ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb....:eek:
Het opstarten en navigeren van en met de Mede8er vind ik wat langzaam maar ik weet dat ik het niet mag vergelijken met bv een pc.
Maar de Mede8er is intussen al wat ouder en ik vraag mij af of de nieuwere apparaten niet sneller en eenvoudiger zijn. Ik denk dan bv aan de UGOOS UM2 quad core mini pc, de Chromecast, de Joy-It Smart PC stick 2.0, de Xoro HST 200.....
Belangrijkste blijft voor mij: een externe harde schijf er op aansluiten en dan je video's en foto's kunnen bekijken. Daarnaast zou het mooi zijn als ik Netflix en/of Youtube kan bekijken. Voor internetradio (zonder dat ik mijn TV moet aanzetten om te kunnen navigeren zoals bij de Mede8er) schaf ik binnenkort de Argon Stream 2 aan.
 
Met de Mede8er heb ik zoals al gezegd geen enkel probleem. De andere zaken die je noemt kan ik niet in adviseren maar na je extra uitleg is er vast wel iemand die dat wel kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan