foto's in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejola

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Hallo,
Ik heb een vraagje, ik heb een foto gallery gemaakt in frontpage, en als ik hem in mijn voorbeeld browser bekijk kan ik de kleine foto's aan klikken en dan zie je ze vergroot.
dat is dus de bedoeling maar nu heb ik ze via cute-ftp geupload en dan zie ik ze wel in het klein maar klik ik de foto aan verschijnt er http fout 404 kan pagina niet vinden.
Waarschijnlijk heb ik ze dus verkeerd geupload denk ik.
Waar moeten ze precies staan?
In cute-ftp staan ze in de index.html en dan staan de foto's in een map photogallery.
Volgens mij heeft frontpage dat automatisch daar in gezet met het opslaan van de pagina.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel en hoop dat iemand een antwoord heeft.
Alvast vriendelijke dank

Groetjes Dejola:)

Het klopt wat je vertelt!maar je ook nog een keer de map met foto`s over moeten zetten,deze staan ook in een mapje............of bij jou in je ducumenten

Het klopt wat je vertelt!maar je ook nog een keer de map met foto`s over moeten zetten,deze staan ook in een mapje............of bij jou in je ducumenten

Dank je voor je snelle antwoord, nu lees ik domme vragen bestaan niet bij jou,
maar overzetten waar naar???
Ik begin net pas met frontpage moet het nog een beetje leren:o
ze staan inderdaad ook bij mij in mijn documenten moet ik ze daar weg halen dan?

groetjes dejola:)

Deze foto`s in een apart mapje in "My webs" zetten,dan even opnieuw een foto gallary maken.met de foto`s uit mapje bij "My Webs" vervolgens de nieuwe Fotogallary naar de server sturen inclusief en mapje met Foto`s die je gebruikt het voor deze gallary

Deze foto`s in een apart mapje in "My webs" zetten,dan even opnieuw een foto gallary maken.met de foto`s uit mapje bij "My Webs" vervolgens de nieuwe Fotogallary naar de server sturen inclusief en mapje met Foto`s die je gebruikt het voor deze gallary

ok nu snap ik hem,
bedankt voor je hulp:)

Ik weet dat niet een beetje niet over het onderwerp gaat.

maar is frontpage niet verschrikkelijk verouderd?

Zover ik weet is Dreamweaver 8.0 het beste programma voor zaken als dit.
Ik weet ook dat die niet gratis is.

maar daar zijn natuurlijk ook weer gratis oplossingen op.

Ik weet dat niet een beetje niet over het onderwerp gaat.

maar is frontpage niet verschrikkelijk verouderd?

Zover ik weet is Dreamweaver 8.0 het beste programma voor zaken als dit.
Ik weet ook dat die niet gratis is.

maar daar zijn natuurlijk ook weer gratis oplossingen op.

Voor iemand die pas begint is Frontpage een prima programma om het te leren,Dreamweaver is niet gratis en oplossingen om het gratis te maken vind je niet op dit Forum

het is gelukt:D
bedankt voor de tip.
frontpage werkt toch makkelijk vind ik persoonlijk zeker voor een leek als ik zelf.

nogmaals dank

groetjes dejola:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan