Foto's niet meer te bekijken op digi- cam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleurr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hoi lezers!

Een tijdje terug heb ik mijn foto's op de pc bekeken. Enkele foto's heb ik toen 180 graden gedraaid om ze in de juiste positie te bekijken. Precies deze foto's worden nu, als ik ze weer wil bekijken op mijn digitale camera, niet herkend. Ik krijg de volgende fout melding:

[xD]
!
Fotofout

Hoe kan dit en hoe kan ik mijn foto's weer goed te bekijken op mijn LCD scherm?

Lees graag jullie reacties!

heb je een card reader?? en zit er flash kaartje of wat ook in die camera??
probeer dan met dit programmaatje de foto's terug te halen
smart recovery http://www.pcinspector.de/Sites/smart_recovery/info.htm?language=46

succes

Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn kaartje in een card reader doen en dan het programma runnen? Het gekke is dat ik de foto's wel op de pc kan bekijken (als ik het toestel heb aangesloten met mijn usb-kabel) maar zodra ik de foto's op het LCD schermpje wil bekijken, geeft hij de foutmelding.

Welkom op Helpmij.:)

Het klopt dat je de foto's die gedraait zijn niet meer op de camera kunt bekijken. Ik heb exact hetzelfde met m'n Canon 400D. Het bestand is door het draaien veranderd, waardoor de camera er niet meer me overweg kan.

Wat Bertus aangeeft, is voor recovery. Als je de foto's ook op de pc niet meer kunt bekijken via de cardreader.

Door ze te draaien heeft er ook een jpg compressie plaatsgevonden, daar kan je camera niet mee overweg (de camera kan alleen overweg met de eventuele eigen jpg compressie)
De voornoemde foto's kun je dus nooit meer bekijken op je camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan