Foto's niet zichtbaar in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

StudioVandaag

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
Ik heb in een pagina allemaal foto's geplaatst (zie bijlage), maar als ik deze pagina test in een browser zijn de foto's niet zichtbaar.
Hoe kan dit?Schermafbeelding 2014-05-29 om 07.38.18.jpg

Wat bedoel je met "test in een browser"? Je dubbelklikt gewoon op het bestand en hij wordt lokaal geopend of upload je het bestand en je probeert het dan?

Ik bedoel inderdaad dubbelklikken en lokaal openen. Zo kijk ik altijd of alle links etc goed werken.

In Dreamweaver live view zie ik de foto's wel, maar als ik hem lokaal open zijn ze weg...

Meestal zijn de verwijzingen dan niet in orde als afbeeldingen niet getoond worden, maar dan is het vreemd dat live view ze wel toont.

Aan de schermafbeelding te zien gebruik je Mac OS en vermoed ik dat je de pagina in Safari bekijkt. Drukt dan eens op CMD+ALT+i wanneer je de pagina opent.

Nu krijg je als het goed is het ontwikkelaarsvenster tevoorschijn. Klik hier op het item "Console". Daar staan misschien wat aanwijzingen (met name de rode regels) in waarom het fout gaat :)

En onder het item "Tijdlijn" (Timelines) zie je de bestanden wel verschijnen? (Pagina openen, CMD+ALT+i, Timelines, Pagina refreshen)

Wat frustrerend!
Ik begin gewoon even opnieuw met deze pagina. Het zal wel een heel klein ***lig foutje zijn :)

Opgelost!
Waar de fout zat weet ik niet. Maar ik ben opnieuw begonnen en nu werkt alles wel....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan