Foto's op de website laten zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter keeze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppie

Ik heb het geprobeerd om het erop te zetten maar kan geen info viden hoe ik het op de site moet plaatsen Ik heb natuurlijk de meest makkelijke manier geprobeerd uiteindelijk en dat was de code te copieren en te plakken. En meteen afgestrafd want was niet wat het wezen moest.
Ga strakjes op zoek naar een handleiding hiervoor.

ik zou de punten achter Limburg en Steyl weglaten, plus er staan wat te veel spaties tussen De Schalm en de straatnaam.
En dat laatste zie ik terugkomen op de pagina agenda.
(maar echt mooi vind ik het niet als website, maar dat is persoonlijk)

Hoi Femke,
Wat betreft de spaties, en terugkerende tekst, ik heb gewoon TS zijn teksten gecopieerd.
En wat betreft de layout, ik heb wat elementen van bestaande website erbij gehaald.
Greetz

Hoi gast0660.
Dat heb je even snel gefiks. Zelfs de pagina met foto.s erop. Super.

Het bonsai boompje wat je erop hebt gezet is leuk alleen het boompje met tekst is ons logo van de vereniging.
Het grijze vlak zou ik persoonlijk wat lichter maken.

kan ik jou aangepaste versie gebruiken? ( :d ) Dan kan ik ook even kijken hoe je de foto's erop hebt gekregen.

Hoi keeze,
Natuurlijk mag je de aangepaste versie gebruiken.
Uw logo heb ik helaas niet, dus ik kan het ook niet gebruiken:o. Grijze vak lichter maken is geen probleem. ik heb alleen grijs gebruikt om wat te breken met de wel heel witte achtergrond.
In de link pagina staan er ook maar 3 links omdat de andere niet werkten in uw eigen pagina.
Als er nog foto's bij moeten, eventjes doorsturen (klik eventueel op gast0660 en stuur een mailtje met foto's, logo)
Kleine aanpassing als er tekst en uitleg bij de foto's moet moet je die ook eventjes doorsturen per foto
Zal morgen de nodige aanpassingen doorvoeren en dan stuur ik de map wel door, nadien is het gewoon kwestie van uploaden via ftp
Zit thuis met een griepje en mijn hoofd vol watten:confused:
Greetz

Laatst bewerkt:
Super bedankt voor de hulp. Zier er allemaal netjes uit nu.

Hoi
Het is mij nog niet gelukt om de foto's te laten zien op de website.

Hoi Keeze,
Had ik al begrepen via de mailtjes, maar zolang ik niet weet waar het fout gaat ????
Lukt het om een album te maken,of weet je niet wat je moet uploaden, of lukt FTP niet?
Ik help u graag verder maar zolang ik niet weet waar het fout gaat is het voor mij ook een beetje koffiedik kijken

Hoi

Ben toch verder gaan proberen met sv Builder Die ik new gallerij. Dan browse zoek mijn map in bonzai ( hier heb ik de nieuwe foto's in gezet) ga naar image zet de foto's erin dan publisch. Daarna ftp en ik zie niet de nieuwe foto's.

Ik weet niet of ik onderstaande ook nog in de code moet plakken.

<!--START SIMPLEVIEWER EMBED.-->
<script type="text/javascript" src="svcore/js/simpleviewer.js"></script>
<script type="text/javascript">
simpleviewer.ready(function () {
simpleviewer.load("sv-container", "100%", "100%", "222222", true);
});
</script>
<div id="sv-container"></div>
<!-- END SIMPLEVIEWER EMBED -->

Hoi Keeze,
Probeer eens het volgende
Maak een nieuw mapje aan. Maak uw nieuw fotoalum aan en publiceer deze in het nieuwe mapje
Dan krijg je volgende mapjes/
IMAGES
SVCORE
THUMBS
en twee bestandjes
een html pagina
en een xml bestandje met de naam gallery
Ga nu naar uw FTP programma en vervang de mappen IMAGES, SVCORE en THUMBS en het xml bestandje GALLERY ( vergeet de html pagina)
dat is alles
Aan de code in uw foto pagina moet je normaal gezien niets veranderen of het zou moeten zijn dat je een nieuwe layout hebt gemaakt (vb wit randje rond de foto ipv een zwart) dan vervang je de code in uw html pagina FOTO'S
Groet

Hoi Het is mij nog niet gelukt. Vanavond probeer ik het nog even opnieuw.

Ik heb het geproberd ( niet 1 x maar vaker) Zal ook wel aan mij liggen. Lukt niet Ik blijf het eerst geplaaste album zien.
Morgen komen er alweer nieuwe foto,s

Laat eens een voorbeeld zien van wat je nu hebt?

gast0660 kunt U mij bvertellen hoe ik de site weer terug kan zetten in de oude versie. Met deze site kom ik niet verder. ergens gaat iets fout met uploaden denk ik. De agenda had ik aangepast en ook deze komt er niet in te staan.

Hoi Keeze,
Via Ftp uw website volledig verwijderen en de origenele versie terug uploaden.
De versie dat ik nog in mijn bezit heb kan je hier downloaden.
http://we.tl/mwLKzhGqw5
Groet

Hoi Sorry dat ik zo vaak kom voor hetzelfde probleem.
Ik heb alles wweer terug gezet maar wat ik ook probeer ik kan er helemaal niets meer mee. Alles blijft staan zoalss het staat.
Beetje moedeloos momenteel Ben er al een tijd mee bezig maar niets werkt er meer.

kan ik iets proberen om te kijken of mijn ftp nog wel goed werkt?

Je hebt de bestanden in de FTP verwijderd, maar via de browser lijken ze nog te bestaan? Klopt dat?

Hallo Keez,
Kontroleer eerst of je wel naar de juiste (publieke) map upload, wat de juiste benaming van die map is hangt af van de hosting provider diwijls "Public" maar dat kan je opzoeken in het controlepaneel van uw provider bij FAQ oftewel veelgestelde vragen
Hierbij een plaatje van mijn ftp programma (layout zal wel verschillen maar de opzet moet gelijkaardig zijn) met wat uitleg
ftp.png
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan