foto's op SE W302 zetten lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Hoi,
Ik heb net een Sony Ericsson W320 gekocht.
nu wilde ik er een paar foto's van mijn computer op zetten, via de USB-kabel.
Als ik gedownloade plaatje van internet erop zet kan ik ze op mijn mobiel gewoon openen.
Als ik foto's erop zet die ik met mijn digitale camera heb gemaakt en op de computer gezet heb, en die wil openen op mijn mobiel, zegt die: "Beschadigd item".
ik kan hem niet openen...
weet iemand of ik iets fout doe of dat er iets mis is met instellingen en hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt voor de reacties:thumb:
MvG
Merijn Rijk

PS: ik weet niet zeker of ik mijn vraag op het goede forum heb staan.. (?)

Mischien kan je mobiel het bestand niet lezen. wat voor bestand is het(extentie)?

.jpg , maar alle ander foto's/plaatjes die hij wel kan lezen zijn ook .jpg

en hoe zet je de foto's er op? sleep je ze zelf naar een map of doe je het met het SE hulp programma?

ik heb iets van een SE driver geïnstalleerd, en dan doe ik rechtermuisknop > kopiëren naar > Phone (:J)
maar zou het ook kunnen dat de foto's beschadigd zijn? ik kan ze gewoon bekijken op de computer enzo, maar omdat plaatjes het wel doen dacht ik dat.

je moet ze overzetten met de software van je telefoon of je zet ze in de goede map, maar al doe je rechter muisknop en dan Phone komt ie niet op de goede plek terecht.

waar vindt ik de software van mijn mobiel?
er zit niks bij ofzo

ja, ik denk dat t aan de foto's zelf ligt...
maar iig hardstikke bedankt voor de hulp:thumb:

In de gebruiksaanwijzing van de mobiel staat dat je ene SE driver moet installeren, en dat heb ik gedaan.
dan staat er dat je gewoon het bestand moet kopiëren naar PHONE (:L) en dan kan je het zelf in een map plaatsen. de foto's hebben gewoon extensie .jpg . het rare is alleen dat ik dit ook met gedownloade plaatjes van bijv. google heb gedaan die ook .jpg zijn en die kan hij gewoon wel lezen.
dus ik vermoed dat het toch aan de foto's zelf ligt. misschien bestaat er een programma om ze te repareren. op de computer kan ik ze trouwens wel gewoon openen,
Merijn

ja iets soortgelijks.
alleen heb je bij mij 2 verschillende stations.
een van het intern geheugen van de mobiel en een van de memory card in de mobiel.
ik heb ze in allebij een keer gedaan in de map afbeeldingen.
Merijn

ja iets soortgelijks.
alleen heb je bij mij 2 verschillende stations.
een van het intern geheugen van de mobiel en een van de memory card in de mobiel.
ik heb ze in allebij een keer gedaan in de map afbeeldingen.
Merijn

je stopt ze dus in de map pictures/afbeeldingen? Dat is niet de goede map,ikzal vanavond ff kijken, nu geen comp tot beschikking:s

je stopt ze dus in de map pictures/afbeeldingen? Dat is niet de goede map,ikzal vanavond ff kijken, nu geen comp tot beschikking:s

oké hier komt ie dan:P
open win verkenner->je geheugenkaart->dcim->en daar staat 1 map(of meerdere), plaats ze in een van die mappen en het zou moeten werken..................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan