Foto's op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Kan iemand mij een (gratis) programma aanwijzen waarmee ik foto's, in slideshow, kan tonen op TV?

Dank voor de tip. Zal het proberen maar configuratie en gebruik het zien er op het eerste zicht niet eenvoudig uit.

Windows Picture Viewer kan slideshows weergeven. De uitdaging is dan alleen nog om je tv op je computer aan te sluiten, als je daar het juiste kaartje voor hebt moet het een makkie zijn.

Veel DVD spelers snappen overigens ook het idee van een slideshow als je er een DVD vol met plaatjes indoet, als je alle plaatjes gewoon in de main directory brandt.

xbmc werkt alleen met de volgende configuraties:
XBMC Live minimum and recommended hardware requirements

x86 (Intel/AMD-based) processor computer capable of booting to CD-ROM.
Intel Pentium 4, Intel Pentium M, AMD Athlon XP/64, AMD Opteron, or newer CPU (that support SSE).
Very fast modern dual-core processor is required to decode H.264 videos in FullHD (1080p).
For clarification; XBMC Live does not work on the Xbox game-console.
ATI/AMD, Intel, or NVIDIA (recommended) graphic controller which supports OpenGL 1.4 or later (2.0 recommended).
ATI Radeon R420 (X800) or newer supported, ATI Radeon R700 (HD 4000) or newer recommended.
Intel GMA 950 (945G) or newer supported, Intel GMA X4500HD (G45) or newer recommended.
NVIDIA GeForce 6-Series and newer supported, GeForce 8-Series and newer recommended.
Optional is to install to a 2GB (or larger) USB-flash-drive or internal harddrive.
If you like to install XBMC Live to USB then note that it can not still have U3 software on it (so uninstall that first).
Larger than 2GB is if you have a lot of media as covers are cached on it.

volgens sommige mensen kon het ook met videokaarten die ouder dan het minimum waren (geforce 4 mx440) maar dat heb ik nog niet werkend gekregen.
mochten hier ideeen over zijn pm ze dan altublieft

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan