foto's openen in outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Hoy,
Als ik een mail aankrijg met foto's als bijlage gaan die vanzelf open en kan ik die onmiddelijk zien. Bij een vriend van me is dat niet en moet hij ze allemaal afzonderlijk openen door op bijlage te klikken en dan openen doen. Kan ik daar een instelling voor aanpassen ?? Groeten ...:cool:

Ga naar --> Extra --> Opties --> Tabblad lezen, en vink aan:
Berichten automatisch downloaden bij weergave in voorbeeldvenster.

Ik heb dat bij mij afgevinkt en krijg de foto's toch nog steeds geopend in het outlook expres bericht!!Maar ik zal het eens doorsturen en dan moet hij maar eens proberen!! Ik laat nog iets weten....

Hoy, Ik heb het geprobeert maar het werkt nog niet. Dan zal het nog ergens anders zitten denk ik!!!

Ik heb in OE/Beeld en dan klikken op Indeling 'Voorbeeldvenster weergeven' uitgevinkt (is veiliger) maar krijg bij het openen van een email middels dubbelklikken ook direct de afbeelding te zien. Ligt er maar net aan hoe de afbeelding door de afzender is bijgesloten. Indien als bijlage, dat moet ik daar op klikken wil ik wat zien, indien 'geplakt' in het bericht zelf is deze dan ook direct zichtbaar bij het openen van de email.

Heb trouwens deze optie "Ga naar --> Extra --> Opties --> Tabblad lezen, en vink aan: Berichten automatisch downloaden bij weergave in voorbeeldvenster" ook uitgevinkt.

Ik denk dat jij gelijk hebt Gezina.
Die optie bedoelde ik eigenlijk ook maar kon'm niet vinden.
Dacht dat ie misschien met het nieuwe service pack veranderd was.
Foutje. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan