foto's terug zetten naar camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Hallo, ik ben sinds gister trotse bezitter van een Canon Powershot A60! Nu heb ik 1 vraagje, is het mogelijk om foto's die je al hebt gemaakt, en reeds op de computer hebt, terug te zetten in de camera (wil ze namelijk via de tv afspelen, maar heb ze niet meer op de CFcard staan). BVD

Zolang je de foto's niet hebt aangepast kan dat.
De camera kan alleen overweg met het foto formaat die zelf gebruikt om foto's op te slaan, daarom moeten de foto's niet aangepast zijn.

Geplaatst door RGTMO
De camera kan alleen overweg met het foto formaat die zelf gebruikt om foto's op te slaan, daarom moeten de foto's niet aangepast zijn.

Werkt dat in Windows XP, of moet ik de software installeren?

Je kan de foto's via windows op de media kaart zetten. Hier heb je geen speciale software voor nodig. Let er wel op dat je de foto's naar de juiste map kopieerd.

Het is waarschijnlijk niet mogelijk om de foto's via een programma op te slaan in het formaat voor de camera tenzij het mogelijk is met de software die je bij de camera hebt gekregen.

Geplaatst door RGTMO
Je kan de foto's via windows op de media kaart zetten. Hier heb je geen speciale software voor nodig. Let er wel op dat je de foto's naar de juiste map kopieerd.

Het is waarschijnlijk niet mogelijk om de foto's via een programma op te slaan in het formaat voor de camera tenzij het mogelijk is met de software die je bij de camera hebt gekregen.

Hoe moet ik dit doen, kopieren en plakken wekt namelijk niet :(

Hmm dat moet dat iets zijn wat bij Canon niet werkt. Bij mijn Olympus werkt het wel.
Misschien dat het via een losse media card reader wel kan.

Geplaatst door RGTMO
Hmm dat moet dat iets zijn wat bij Canon niet werkt. Bij mijn Olympus werkt het wel.
Misschien dat het via een losse media card reader wel kan.

Die heb ik niet...
Mja pech gehad

Geplaatst door RGTMO

Bovendien moet je de namen ook niet veranderen van de fotos wanneer je ze van je camera gehaald hebt.
Anders kan je camera deze fotos ook niet meer 'lezen' en kan je ze ook niet meer op je display zien van je digitale camera

Als iets niet wil, lees dan de instructies.

In de handleiding moet ergens iets te vinden zijn over uploaden. Indien niet, dat gaat het dus niet. In handleidingen wordt nooit uitgelegd wat niet kan.

Als je een DVD speler hebt zou je ze op een CD kunnen branden, of op een CD+RW, die kan je hergebruiken.

Nog een mogelijkheid zou zijn een card reader-writer aan te schaffen, die je geheugenkaart aankan. Of zo'n Aldi PC, waar dat soort gein standaard inzit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan