Foto's upload naar website's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stress

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Hallo,
Sorry voor vele posts, internetten helpte me niet.

Ik was mijn programma aan het showen een mensen. Je kan er screenshots mee nemen enzo en saven. En nu zegt er iemand: Is het niet een mogelijkheid om mijn screenshots dat gemaakt worden te uploaden, naar een website (tinypic.com of andere) vroeg me iemand.

En nu ben ik heel nieuwsgierig, hoe kan ik dit doen?

Iemand heel lief voor me die me kan helpen? :D

Groetjes,
Jeffrey!;)

Hallo,
Sorry voor vele posts, internetten helpte me niet.

Ik was mijn programma aan het showen een mensen. Je kan er screenshots mee nemen enzo en saven. En nu zegt er iemand: Is het niet een mogelijkheid om mijn screenshots dat gemaakt worden te uploaden, naar een website (tinypic.com of andere) vroeg me iemand.

En nu ben ik heel nieuwsgierig, hoe kan ik dit doen?

Iemand heel lief voor me die me kan helpen? :D

Groetjes,
Jeffrey!;)

Hoe bedoel je precies?

gwn je screenshots uploaden naar een online picture host bijv aanbevolen : image shack.

http://imageshack.us/ <-- Daar kan je ze uplaoden.

Als je iets anders bedoelt post het maar eve:thumb:

Kijk, dus ik heb een programma gemaakt. Dat je screenshot kan maken en saven op je pc.
Nu willen mensen VANAF mijn programma hun screenshots UPLOADEN naar een site (bijv.: tinypic., ...);

hoe kan ik dit doen?

groeten

Als je het simpel wil kun je een simpele webbrowser inbouwen (met webbrowser control), en die naar de website van tinypic laten navigeren.

~Jori.

En zou het niet mogelijk zijn zonder die webbrowser? Dat hij dat via scripts doorstuurt naar tinypic?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan