Foto's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

knikker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Hallo beste mensen!

Daarnet wilde ik mijn foto's op een cd branden dus ik knipte ze vanuit mijn afbeeldingen en plakte ze in het scherm van het brandstation (E). Toen klikte ik bij 'taken voor beschrijfbare cd's op 'deze bestanden op cd zetten'. Er waren twee mappen, een ervan kon ie wel op cd zetten en bij de ander gaf hij een melding dat het niet ging. Ik kon kiezen uit 'opnieuw' 'overslaan' of annuleren. Opnieuw had geen effect, dus ik drukte op overslaan in de hoop dat de foto's dan weer in mijn afbeeldingen zouden staan. Helaas is dit niet het geval.

Kunnen ze verdwenen zijn?? :(

Ze staan niet in de prullenbak en met zoeken vind hij ze ook niet. Ik wist niet dat zoiets mogelijk was en ik vind het echt heel vervelend. De oplossing lijkt me makkelijk, maar ik kom er alleen niet uit. Weet iemand wat ik kan doen?

Groetjes Nina

Welkom bij Helmpij.nl

kijk eens of dit programma het voor je doet?

Beste Nina

Welkom op Helpmij.

Als het goed is is er nog een map waar hij tijdelijk de bestanden neer zet om op CD te branden.

Als die ook weg is kun je met PcFileRecovery ze mischien weer vinden.

Let op dat je moet proberen op de drive waar ze stonden niks te schrijven. En bij het opslaan ook een andere drive te kiezen.

Eric.:thumb:

P.S. XP betekent EXtra Problemen

Bedankt mensen!
Helaas heeft geen van de programma's geholpen :(

Ik heb nu O&O diskrecovery, eData Unerase, PcInspector, Recover My Files, Tune-up Utilities, Flash File Recovery, Eimage Recovery en PCfile recovery en nog een ander vaag programma geprobeerd, zonder enig resultaat. Ik leg me erbij neer en mijn haat voor de pc is weer wat groter gegroeid :p .

weet niet wat je niveau is

Ben zelf geen dommertje, maar had in het begin ook moeite met PCFile-Inspector.

Als je laat zoeken naar gedelete files, krijg je een map met daarin wat andere mappen.

Maar je moet dus gaan spitten in die mappen om ze (je gewiste files) te vinden.

Eric.

P.S. Zo min mogelijk gebruik maken van de standaard rommel van XP en je zult merken dat verrassingen allemaal van oom Bill komen. Terug naar 2000 helpt ook.

Laatst bewerkt:
Fileinspector is inderdaad niet het makkelijkste programma, maar als je het door hebt dan lukt het wel.

Je kan ook Handy Recovery proberen en als je geld wilt uitgeven kan je GetDataBack gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan