Foto's versturen met OE 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harrie7

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
5
Ik probeer foto's te versturen: selecteer de foto's, -- klik re. -- kopiëren naar e-mail ontvanger -- komt vraag of ik ze wil verkleinen, klik op OK -- dan komt een venstertje met: "er is geen standaard e-mailclient geïnstalleerd of de huidige e-mailclient kan niet voldoen aan het berichtverzoek. Start MS Outlook en stel deze toepassing in als standaard e-mailclient."
Maar ik heb helemaal geen Outlook, ik heb Outlook Express en dat is ingesteld als standaard.
Een andere keer komt er een melding dat er niet voldoende geheugen is en dat vensters gesloten moeten worden, maar er staat niets anders open.

Versturen als Nieuw bericht met de foto's als bijlage geeft als resultaat de melding dat de server al 60 seconden niet heeft gereageerd. Ook na wachten is deze melding de enige die komt, er wordt niets verstuurd.

Kan iemand mij helpen toch mijn foto's te versturen?
 
Ik ben begonnen met veel, later naar minder en uiteindelijk maar 1. Het maakt wat reactie betreft niet uit, overal komt dezelfde melding.
 
Kan je wel e-mails verzenden
Kan je wel e-mails met bijvoorbeeld een pdf of doc file verzenden

Ron
 
E-mails verzenden gaat wel, ook met bijlagen en invoegen afbeeldingen.

Vanuit Picasa gaat het ook niet, uploaden lukt niet en verzenden ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Dus normaal in o.e. een mailtje maken, klik op de paperclip, 1 of meer foto's selecteren en verzenden wil niet lukken?
 
Kun je een screenshot van de foutmelding hier in een reaktie plaatsen?
 
Wat was de oorzaak en hoe heb je dat opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan