foto's verzenden per mail vanuit XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Ik heb foto's geselecteerd om vanuit XP per mail te verzenden. Hij verkleint ze netjes, maar daarna gebeurt er niks... OE verschijnt niet, er is geen nieuw bericht aangemaakt.

Is hier iets aan in te stellen? Of hoe kan dit?
 
Kijk eens of bij de eigenschappen van de mailontvanger staat : mapimail bestand.

C:\documents and settings\jouw naam\sendto

en dan een rechtseklik op de mailontvanger.
 
ja die staat er volgens mij.

even ter verduidelijking: was op een pc waar ik vanmorgen achter aan het werk was, ik ben nu dus thuis en kan even niet kijken.

Maar later bleek er nog iets niet te lukken:

* als ik rechtsklik op een bestand e klik op kopieren naar emailontvanger komt ie dus niet met OE.

* als ik aantal bestanden selecteer en rechtsklik, kies voor compress and email: opent ook niet e-mail programma.

Dus ergens is die link om OE op te starten, verdwenen.


Misschien heeft het volgende er ook mee te maken:
toen ik er vanmorgen kwam kreeg ik een wat warrig verhaal over de installatie van HitmanPro 2. Ze zeggen: nadat HP2 is geinstalleerd was in ene het icoon op het bureaublad (van OE) weg, en stond Outlook er weer. Ook zijn nu al onze emailberichgten weg..

En inderdaad: geen emailbericht meer te vinden (alleen lege .dbx bestanden.

Vreemd toch?

Maar goed, wat kan er nu loos zijn???
 
Ik Pas. Ik weet 101% niets van Hitmanpro en alles wat eruit voortvloeit kan voortvloeien.
 
Tja, is voor mij nog maar hélemaal de vraag of er echt een link is met HitmanPro. Betreft een gebruiker die nog niet veel inzicht heeft. Ik heb zelf HitmanPro2 al op een tiental pc's gezet, en nog nooit enige connectie gezien met emailprogramma's...!

Nee, ze hebben nog nooit een bijlage gemaild zelfs. IK denk dat het toeval is allemaal, ze zijn afgelopen week wel goed bezig geweest door de beveiliging aan te pakken. Maar gingen dus vanmorgen ook voor het eerst een bijlage versturen...

Mijn vraag blijft dus in eerste instantie dezelfde: zit er ergens een "link" die automatisch gestart moet worden (instelling?) zodat ie bij eerder genoemde opdrachten automatisch OE opent?

(vreemd wel dat alle mailberichten zijn verdwenen, dat wel...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan