foto's vindbaar maken in google

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Hoe maak ik mijn foto's op mijn website (en op andere sites waar ze staan) vindbaar voor de Afbeeldingen-zoekmachine van google? Zowel op mijn naam als op onderwerp. het gaat natuurlijk om de META-tags maar waar moet ik die precies invoeren in de broncode? Ik werk met Photoshop Elements 5 en kan die tags al aan de eigenschappen van de foto zelf toevoegen bij Bestandsinfo. Wordt die info automatisch aan de broncode toegevoegd? En blijven die tags dan bewaard als iemand de foto (illegaal) kopieert en op een andere site plaatst? (ervan uitgaande dat hij niet direct aan de bestandseigenschappen gaat sleutelen maar gewoon simpel de foto overneemt?)
 
Hoe maak ik mijn foto's op mijn website (en op andere sites waar ze staan) vindbaar voor de Afbeeldingen-zoekmachine van google? Zowel op mijn naam als op onderwerp. het gaat natuurlijk om de META-tags maar waar moet ik die precies invoeren in de broncode? Ik werk met Photoshop Elements 5 en kan die tags al aan de eigenschappen van de foto zelf toevoegen bij Bestandsinfo. Wordt die info automatisch aan de broncode toegevoegd? En blijven die tags dan bewaard als iemand de foto (illegaal) kopieert en op een andere site plaatst? (ervan uitgaande dat hij niet direct aan de bestandseigenschappen gaat sleutelen maar gewoon simpel de foto overneemt?)

Als U U fotos Op Een Fotohost Zet Heeft U Meer Kanbs Dat Google Ze Vind :)

Bij Photobucket Biojvoorbeeld Gewoon Heel Veel Veel Tags Invoeren

Mvd
 
Als U U fotos Op Een Fotohost Zet Heeft U Meer Kanbs Dat Google Ze Vind :)

Bij Photobucket Biojvoorbeeld Gewoon Heel Veel Veel Tags Invoeren

Mvd

Daar heb ik niet veel aan, het gaat om mijn eigen website.
 
Daar heb ik niet veel aan, het gaat om mijn eigen website.

Jawel je kan ook op je eigen site pagina tags plaatsen ;) bijvoorbeeld op de pagina van de foto
zet je keywords :)

ETC groetjes luka
 
Jawel je kan ook op je eigen site pagina tags plaatsen ;) bijvoorbeeld op de pagina van de foto
zet je keywords :)

Weet ik, maar die keywords bij de pagina zijn niet automatisch gekoppeld aan de foto, alleen aan de pagina. Het gaat mij juist om die koppeling met de foto zelf, ook als die foto naar een andere (eventueel onbekende) site gekopieerd wordt
Ik heb het net geprobeerd met tags die ik in photoshop aan een foto gekoppeld heb (en toen de foto in een webpagina geplaatst) maar dan zie ik in de broncode van de pagina de gemaakte tags ook nergens terug.

Waar moet ik (voor mijn eigen site) die tags precies in de broncode invoeren als ik ze niet aan de pagina maar aan de foto wil toevoegen?
 
bedankt, een heleboel duidelijker geworden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan