Fotos voor Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorslo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Hallo Helpmij-ers,

Ik weet niet of deze vraag in het goede catogorie heb geplaatst, zo niet sorry daarvoor.
Maar ik ben een website aan het maken voor een een simpel bedrijfje en ik heb eigenlijk een foto nodig (deze wil ik gebruiken als header/banner). Natuurlijk wil ik alles wel legaal houden en niet even op de eerste de beste zoekmachine wat fotos opslaan en gebruiken. Ik heb ook al eens gegeken op Sites waar ze gratis fotos aanbieden (stockfotos). Maar dat is niet voor commerciele toepassingen, je kunt ze daar wel kopen maar die vragen hetzeflde bedrag voor één foto dan ik voor de hele website (beginnertje:rolleyes: )
Dus mijn vraag is:

Weet misschien iemand van jullie een site waar je gratis fotos mag hebben en gebruiken voor je site, ook als je deze site weer verkoopt, of heeft iemand van jullie nog een mooie natuurfoto gemaakt die ik zal mogen gebruiken?

Alvast héél erg bedankt

Je hebt toevallig niet zelf een foto toestel.

maar --> klik <--

Jawel, maar dat is niet bepaald een prachtding. Maar de links op die site, mag je die ook gewoon gebruiken voor commerciele toepassingen?

Om foto's te maken die je op internet wilt zetten heb je aan een 0,3 megapixel camera al gauw genoeg, die leveren 'beeldschermkwaliteit' foto's van 640×480, daarmee kan je al een aardige banner maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan