foto's weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
ik bewaar al mijn foto's dvd-r, iedere keer als ik van een bepaal onderwerp nieuwe foto's heb zet ik die erbij met nero, ook nu weer gedaan van een korte vakantie. als ik ze wide bekijken op de dvd blijkt alleen de laatste toegevoegde map zichtbaar, als ik in nero bij info voor de schijf kijk geeft hij wel alle tracks aan die ik al op had staan, is er een mogelijkheid om ze allemaal weer te kunnen zien? het zijn nogal wat mappen dus ik ben me rot verschrokken. zijn daar programma's voor?

Bij voorbaat dank.

ton magielse.

tonmagielse zei:
ik bewaar al mijn foto's dvd-r, iedere keer als ik van een bepaal onderwerp nieuwe foto's heb zet ik die erbij met nero, ook nu weer gedaan van een korte vakantie. als ik ze wide bekijken op de dvd blijkt alleen de laatste toegevoegde map zichtbaar, als ik in nero bij info voor de schijf kijk geeft hij wel alle tracks aan die ik al op had staan, is er een mogelijkheid om ze allemaal weer te kunnen zien? het zijn nogal wat mappen dus ik ben me rot verschrokken. zijn daar programma's voor?

Bij voorbaat dank.

ton magielse.

Ik heb dit wel eens gehad met een cd'tje dat ik vanuit twee verschillende pc's beschreef. Vanaf de ene pc zag je vervolgens alleen de bestanden die je met DIE pc had beschreven en met de andere alleen de bestanden die je met DIE pc had beschreven.
Kan dat bij ook het geval zijn?

beste hamet.

dat wat jij zei daar zit wel war in, tussen dat ik laatst foto's toevoegde en vorige bewerkingen zit een herinstallatie van windows. dat kan dus de reden zijn dat ik slechts een bestand zag op dvd-r waar al mijn foto's opstonden. Maar met het progje ISOBUSTER kon ik de verloren bestande weer zichtbaar maken en naar mijn harde schijf kopiëren. dit progje is te downloaden.

dank voor je reactie.
ton magielse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan