Foto's worden niet op volgorde getoond

Status
Niet open voor verdere reacties.

akoopal

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Berichten
17
Hallo Forum;
Als ik mijn foto's op een USB stick zet en die wil af laten spelen via de tv, verschijnen die niet meer op volgorde.
Ik heb al geprobeerd de foto's te nummeren maar ook dan laat de tv ze door elkaar zien.
de foto's staan in mapjes en het zijn er een paar honderd.
Weet iemand een oplossing om ze op volgorde te laten verschijnen, bijvoorbaat bedankt
 
Hallo,

Heb hetzelfde probleem.
Van Philips kreeg ik het advies om MP3Dirsorter te installeren. Dit programma staat op verschillende download sites.
Ik ben nu op zoek naar een site waarbij ik de minste "bij produkten rotzooi "op mijn pc krijg gedumpt.

Groet

Inmiddels gevonden :
http://funblog.themeparks.de/tag/mp3dirsorter/?frommp3dirsorter

Werkt echter niet voor mij want dit werkt niet voor mijn Externe! drive die hij ziet als een "Local ! drive ".
 
Laatst bewerkt:
Hallo forum;
Vind het heel jammer dat er geen oplossing is gegeven voor mijn probleem, wilt U er AUB nog eens naar kijken?
Alvast bedankt
 
Hoi,
Een gokje, formatteer de usb-stick naar ntfs bestandssysteem.
Nog een probeersel:
Ik heb intussen de oplossing gevonden.Selecteer de foto's in de map met CTRL+A,
Ga naar Bestand / Naam wijzigen
Vul een nieuwe naam in en geef aan of datum en/of resolutie moeten
worden vermeld
Klik op 'naam wijzigen'
Alle foto's zijn nu in de gekozen volgorde met oplopende nummering
herbenoemd.
Bron: Internet
Eigen mogelijke oplossing: Geef de mapnamen een nummer voor de bestandsnaam (b.v. 1-Vakantie Italië enz.) of in welke volgorde je ze ook wilt hebben.
Nog een mogelijkheid en volgens mij de meest reële:
Ik heb al geprobeerd de foto's te nummeren maar ook dan laat de tv ze door elkaar zien.
de foto's staan in mapjes en het zijn er een paar honderd.
Verplaats, kopieer of knip de foto's allemaal naar 1 map! Dan worden ze op alfabetische volgorde of nummering weergegeven (afhankelijk v.d. bestandsnaam).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan