Fotos zijn ook transparent op men site :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
hallo,

ik heb een site gemaakt:

www.timbukkit.tk

dit is voor men server! van minecraft maar, als je gaat naar bijvoorbeeld de Foto's pagina: http://www.timbukkit.tk/p/fotos.html

dan zie je de transparente achtergrond door die foto heen :( kan ik zorgen dat dit wel gewoon is?

(p.s ik weet niet of dit bij css moet of bij html :) ik ben hier nog niet heel goed mee)

alvast bedankt, tim

Laatst bewerkt:
Je hebt een opacity van 0.8 op je mainwrapper toegepast, dat is op alles in die wrapper van toepassing, dus ook de afbeeldingen.

PS: Ik zou je aanraden dat irritante anti-rechtsklik-script weg te laten. Het voorkomt absolut niet dat mensen teksten kopieren (ze kunnen javascript immers gewoon uitschakelen) maar irriteert wel.

ja ik zet dat rechtermuis ding wel uit :) en kijk maar werkt antiselection wel? dat is nu aan :)

en waar kan ik dat opacity wel opzetten? ik snap er niet heel veel van :)

en op welke warpper moet/ kan ik het zetten ? zodat het wel op de paginas / posts maar NIET op de fotos

Laatst bewerkt:
ik laat, dat dan wel zitten :( het is ook niet echt noodzakkelijk :) maar hoe kan ik kopieeren tegengaan?? ik denk niet dat er wordt gekopieerd maar voor de zekerheid :) werkt dat antiselect? :p

ik laat, dat dan wel zitten :( het is ook niet echt noodzakkelijk :) maar hoe kan ik kopieeren tegengaan??
Niet, de volledige HTML/CSS/Javascript van die pagina staat nu op mijn PC en ik kan er alles mee doen wat ik wil. (MWOEHAHAHAHA)

Niet, de volledige HTML/CSS/Javascript van die pagina staat nu op mijn PC en ik kan er alles mee doen wat ik wil. (MWOEHAHAHAHA)

:) het is niet heel erg dat het kan maar, kan ik niet gewoon wat html of css toevoegen aan zoon foto? dat, die gewoon zichtbaar blijft?

Voor die transparatie bedoel je? Nee, op die manier gaat het niet. Je kunt wel van die container alleen de achtergrond transparant maken door hem op te geven met rgba kleuren (http://www.w3schools.com/cssref/css_colors_legal.asp) OF natuurlijk door een zich herhalende transparante afbeelding als achtergrond te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan