Foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinihooft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
Hoi iedereen heb een vraag heb een homepage gemaakt heel simpel dit omdat het de eerste keer is.
Wat is hu het geval ik kan de pagina wel zien op de site maar de foto's niet en nog wat andere bewegende plaatjes.
Dit staat er op enbij de plaatjes staan kruisjes .
http://people.zeelandnet.nl/rinihooft/ dit is de site waar het staat kijk maar als je wilt en stuur mij de oplossing.
Als ik heb verstuur naar de server van zeelandnet dan zie ik wel dat het overgedragen wordt maar kan het niet terugvinden op de site.
Ik gebruik WS ftp een programma dat werd aanbevolen.
Alvast bedankt voor de uitleg (liefst simpel daar ik het moeilijk vind)

Groetjes Rini

Oke bedankt dat is wel heel simpel maar of het met mij werkt weet ik niet maar ga het proberen .
Als het niet ga dan laat ik het wel weten .
In iedergeval bedankt.

Groetjes Rini.

Oei wat een rommeltje die source van je webpagina.
Wat me opvalt is dat de directie naar de map van je plaatjes niet klopt. Ik heb nu even niet al te veel tijd maar dit is iets wat bijna iedereen wel voor je kan uitleggen. Ik moet nu weg :D dus veel succes !

Je plaatjes staan in de verkeerde directory. Ze staan nu op: people.zeelandnet.nl/rinihooft/image002.jpg maar moeten (volgens de source code) in people.zeelandnet.nl/rinihooft/index_bestanden/image002.jpg
Dus de map "index_bestanden" aanmaken en daar de plaatjes in uploaden.

Het betreffende plaatje is trouwens wel erug groot (378 kb) en das niet erg vriendelijk voor alle mensen met een 56k modempje... Misschien ietsje kleiner maken met een grafisch programma?

Tevens in Microsoft Word toch wel 1 van de slechtste (zo niet dé slechtste) manier om een homepage te maken, maar dat terzijde.

Succes!

Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet maar hoe weet je in hemelsnaam dat ik word gebruikt heb????.
En wat is dan wel een goed proggramma ???
Ben wat dat betreft wel heel erg leek dus ik doe maar wat en ik heb het al voor elkaargekregen dat er wat op staat .
In afwachting van het aanbevollen proggramma liefst in het nederland want dat kan ik nog een beetje begrijpen .
Nu dan kan ik het beter hellemaal opnieuw doe begrijp ik .

Alvast bedankt weer wat geleerd .

groetjes Rini

Geplaatst door rinihooft
Dat weet ik niet maar hoe weet je in hemelsnaam dat ik word gebruikt heb????.
En wat is dan wel een goed proggramma ???
Ben wat dat betreft wel heel erg leek dus ik doe maar wat en ik heb het al voor elkaargekregen dat er wat op staat .
In afwachting van het aanbevollen proggramma liefst in het nederland want dat kan ik nog een beetje begrijpen .
Nu dan kan ik het beter hellemaal opnieuw doe begrijp ik .

Alvast bedankt weer wat geleerd .

groetjes Rini

<meta name=Generator content="Microsoft Word 9"> ;)

Voor beginners is Frontpage wel een goed programma. Zit in het Office pakket.

Succes!

Oke dat ga ik er dan op zetten en begin opnieuw.
Laat wel weten of het gelukt is .

Hartelijk dank voor de tip.

groetjes Rini

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan