Fotoservice Plus supermarkt werk niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrabrekelmans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Voor mij voor het eerst dat ik hier ben... heb een vraagje. Sinds enkele weken heb ik een nieuwe pc, met windows xp.... alles werkt op zich weer prima. Echter het fotoservice programma van de Plussupermarkt krijg ik wel geïnstalleerd (tenminste heb een icoontje op desktop enzo) maar als ik dan dubbelklik gebeurt er vrij weinig. Wel eventjes het zandlopertje maar dan verder niets, alsof ik nooit geklikt heb....
Via de plus kunnen ze me niet verder helpen, het is ze blijkbaar te moeilijk om een tevreden klant verder te helpen.
Misschien hier iemand??

Welkom bij de Helpmij!

Als je Windows Vista hebt:
- klik rechts op het icoontje (op het buroblad)
- eigenschappen
- compatibiliteit
- uitvoeren Windows XP SP2
- onderin aanklikken "uitvoeren als administrator".

Succes!

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Als je Windows Vista hebt:
- klik rechts op het icoontje (op het buroblad)
- eigenschappen
- compatibiliteit
- uitvoeren Windows XP SP2
- onderin aanklikken "uitvoeren als administrator".

Succes!

Hai Pasja,

Nee, ik heb geen vista ik heb xp...???

Dan wordt het vervelender. Op Vista werkt het progja nl. alleen na de hiervoor genoemde ingreepjes, op XP werkt het zonder meer prima. Kortom, ik weet het even niet.

Dan wordt het vervelender. Op Vista werkt het progja nl. alleen na de hiervoor genoemde ingreepjes, op XP werkt het zonder meer prima. Kortom, ik weet het even niet.

Ja het gekke is dat op mijn oude pc het gewoon allemaal werkte. Ook onder xp.... ik vermoed dat mijn pc ergens iets tegenhoudt. Maar wat. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook zonder firewall het programma te starten, maar helaas... ik kom er niet uit. Vandaar heb ik mijn hoop hier bij jullie gevestigd. Ik werk met mozilla firefox, eerder overigens ook. Ook via explorer werkt het niet... zucht.... wie o wie kan mij verderhelpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan