• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout 1004 + bij aanmaken nieuw blad

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat doe je als een van je collega's de grafiek selecteert en dan op DELETE drukt?:eek:

Misschien een andere oplossing:
Maak een opdrachtknop op de bladen "Invulschema HR standaard" en "invulschema hartfalen"
En dan hierin een code voor het printen van de grafiek.
 
Haha Albert, ik heb nog een beetje vertrouwen in mijn collega’s. 1 persoon die het altijd sloopt gaat donderdag met pensioen:p

Maar een goede suggestie. Ik heb geen idee hoe ik dat moet fabriceren. Ik heb de Excel-sheet met hulp van derden in elkaar gezet. Mocht u het leuk vinden wilt u mij dan helpen?

Hartelijke groet!
 
hallo Myrthe,

VBA is voor mij een hobby en ik heb nog heel !! veel te leren.
Zal eens kijken of het mogelijk is om het voor de gebruiker wat eenvoudiger te maken.
Ben dus absoluut geen VBA expert maar zal mijn best doen.
 
Bij deze mijn aanpassingen.

p.s. Er zullen zeker nog veel verbeterpunten zijn en ik hou me dan ook aanbevolen voor commentaar/aanvullingen van de
experts op dit forum.:d
 

Bijlagen

  • hartrevalidatie(6).xlsb
    1,7 MB · Weergaven: 19
Hallo Albert,

Dank voor uw aanpassingen en aanvullingen! Ze zijn zeer geschikt voor in de praktijk! Wat mij betreft al aardig richting 'expert'.:thumb:
Stel dat ik niet alleen de grafiek, maar ook de de 'Trainingsuitkomsten' en de 'Grafiek' wil afdrukken (waarbij beide apart op een pagina moeten bevatten), kan ik dat dan hetzelfde realiseren als dat u heeft gedaan met 'Print grafiek'? Dat werkt op dezelfde manier?

Nogmaals dank!

Hartelijke groet,

Myrthe
 
Eerst maar eens op 1 pagina, geen papier verknoeien.:d
Als het echt op 2 pagina's moet zal dat ook wel lukken.
Scherm staat op fullscreen.( dubbelclick gewoon in de bovenste balk, of klick op het vierkantje links naast het kruisje voor excel scherm)
 

Bijlagen

  • hartrevalidatie(10).xlsb
    1,7 MB · Weergaven: 15
U heeft gelijk, het past prima op één A4. Mooi werk! Ik ben helemaal blij, nogmaals dank! En ga vooral door met deze hobby. Mocht u in de toekomst nog leuke ideeën hebben dan houd ik mij aanbevolen.

Hartelijke groet:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan