Fout 1068

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
346
Help,,,,,,er gaat vanalles fout na update xp vanaf cd rom.Mijn internet verbindingen zijn weg en mijn usb modem kan geen verbinding meer maken. Na de helpfunctie te hebben doorlopen krijg ik de foutmelding 1068 ; afhankelijkheidsservice of groep kan niet worden gestart. Kan de remote acces auto managerservice op de lokale computer niet starten. Zit er reuze mee omhoog . wie weet er raad......
 
Configuratiescherm > Systeembeheer > Services > zoek daar de Remote Access Connection Manager op > rechtsklik erop > Eigenschappen > zet hem bij opstarten op automatisch > bevestig > Start hem dan handmatig (als hij al niet gestart is) en probeer het dan nog eens.
Krijg je weer een foutmelding kijk dan bij eigenschappen Tabblad Afhankelijkheid. In het bovenste venster zie je de services die moeten draaien om RACM te kunnen starten. Doe die op dezlefde manier.

Groetjes,

Pieter
 
Pieter, allereerst bedankt voor je snelle reactie. Helaas is mijn probleem niet opgelost. het eerste deel van je mogelijke oplossing kan ik volgen en heb ik uitgevoerd. het tweede deel
""Krijg je weer een foutmelding kijk dan bij eigenschappen Tabblad Afhankelijkheid. In het bovenste venster zie je de services die moeten draaien om RACM te kunnen starten. Doe die op dezlefde manier. "[/QUOTE begrijp ik niet goed. Er staan 2 services 1) telephony 2) verbindingsbeheer voor RAS. Kan daar verder niets mee veranderen of instellen. ?????
]
 
Sorry, ik heb het erg onduidelijk opgeschreven zie ik zelf.
De twee services die je daar ziet moeten weer gestart zijn om RACM aan de praat te krijgen.
Dus je moet nu weer dezelfde procedure herhalen bij Telephony en verbindingsbeheer voor RAS.
Dus kijken of ze gestart zijn, zoniet: op handmatig of Automatisch zetten en starten.
Kijk dan ook weer op het tabblad Afhankelijkheid of die services niet weer van anderen afhankelijk zijn. Enz.

Groetjes,

Pieter
 
Pieter, ik krijg bij handmatig of automatisch opstarten van RAS service een foutmelding "kan de verbindingsbeheer voor RAS service op lokale computer niet starten fout 5 toegang geweigerd. Grrrrrrrrrom
 
Heb je wel beheerdersrechten?

When a regular user (member of group Users) tries to stop the RAS server it says, "Access denied."

Groetjes,

Pieter
 
Goedemorgen, ja ik ben de beheerder en zou alles moeten kunnen wijzigen. Helaas krijg ik telkens die foutmelding en nog erger ik zie nu ook een win32 foutmelding voorbij komen. "kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden. Ik kom er niet meer uit. Weet er iemand raad of moet ik XP opnieuw gaan installeren ???
 
Pieter, ik had een afsluitprobleem met XP. Heb na enkele andere mogelijke oplossingen de recovery cd rom van xp home edition opgestart en gekozen voor update XP (dus geen volledig nieuwe installatie). Na deze installatie zijn de problemen begonnen. Ik kan ook bij internetopties geen nieuwe inbelverbindingen maken en mijn usb modem werkt niet. ***** want ik kan met mijn laptop niet de gegevens aan die ik op mijn desktop heb.
 
En o ja....het word nog erger, ik kan niet meer printen. Er komt melding dat er geen printer is geinstalleerd. Bij configuratiescherm ,printer toevoegen krijg ik de melding: kan bewerking niet voltooien. Hellllllluuuup
 
De enige Recovery CD's waar ik ervaring mee heb zijn die van IBM en HP en met die dingen ben je alle gegevens kwijt die er onder de oude installatie op je computer stonden.
Als dat met die, die jij gebruikt hebt, niet zo is, zou je kunnen proberen om met een echte XP Home CD ROM XP er nog een keer overheen te zetten.
Dus niet een nieuwe installatie maar een reparatie.
Ik weet niet precies wat er gebeurd is met die CD van jou, maar het moge duidelijk zijn dat het niet goed gegaan is. Met een "originele" Windows CD kun je wellicht ook nog wat van je documenten e.d. redden.

Groetjes,

Pieter
 
Tja dit is de enige cd rom die ik heb. (meegeleverd bij computer) Ik kan kiezen tussen volledige instalatie of update. Ik denk dat als ik de volledige kies dat ik alles kwijt ben. Er zal wel niets anders opzitten. Toch bedankt maar wel zwaar....
 
Kun je er niet eentje lenen van iemand?
Of er bij de leverancier van de computer om vragen?
Je hebt voor een licensie betaald, dus je hebt recht op een kopie. Maakt niet uit hoe je er aan komt.

Groetjes,

Pieter
 
Pieter, weet jij wat dit kan beteken?

Na het opnieuw opstarten krijg ik de melding : windows kan het bestand x(dan een vierkantje)2\nisfirst.exe niet vinden
 
Dat er waarschijnlijk een hele hoop programma's het niet meer doen. :(
Nisfirst is een onderdeel van Norton Internet Security.

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan