fout 12031

Status
Niet open voor verdere reacties.

aart1975

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2004
Ik heb thuis een laptop met Vista Home Premium. Telkens wanneer ik de pagina www.zoom.nl wil laden krijg ik de volgende fout: onbekende fout - 12031.
Als ik het op een andere pc thuis probeer (zowel vista als xp) treed deze fout niet op.
Ik heb m´n router al een keer geresetted, maar ik blijf dit probleem houden.
Wie kan/wil mij helpen ??

BIJ VOORBAAT DANK !

Ga eens naar dit bestand: host in de map C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en open dit met kladblok.
Gewoon op dubbelklikken en in het venster wat daarna opent voor kladblok kiezen.

Wat staat daar onderaan?

Dit zou er moeten staan: 127.0.0.1 localhost

Als er meer staat, moet je dit weghalen en het bestand opslaan, daarna zou het moeten werken.

Maak voor de zekerheid eerst een backup van dit host bestand in een andere map, zodat je het eventueel terug kan zetten mocht er iets fout gaan.

Dat heb ik idd. gedaan, er staat idd iets meer, als ik dit weghaal kan ik het bestand niet saven (melding toegang geweigerd)!

Meld je eens aan als administrator of probeer eens in veilige modus op te starten en probeer het nog eens.

Oh ja, kijk ook even of het bestand op alleen lezen staat, dit moet je dan dus uitvinken.
Rechtermuisklik op het host bestand en dan eigenschappen.

Ik heb uw tips uitgevoerd en alles lijkt tot nu toe te werken.
Hartelijk dank voor uw hulp !!:thumb::thumb:;)

OK graag gedaan.

Maar wat was de reden dat je het bestand niet kon overschrijven en hoe heb je dit opgelost?
Handig om te weten voor andere leden met hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan