fout 1517

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist dat ze druk was ,anders had ik haar eerder gemeld,en ons moeder is daar goed in:p :p :p :p

pas maar op met je grapjes over ons moeder, en goed is ze inderdaad!!!:D
ben nu je scan aan t doen

nou, scannen met trend micro is klaar, 3 "grayware"gevonden en 1 trackingcookie, dus ben niet zwaar geinfecteerd, wat ik dus ook niet verwachtte, maar goed, nu weet ik het in elk geval zeker. 1 van die dingen kon ie trouwens niet verwijderen, iets wat "DOWN_SE 70336" heet, geen idee wat het is, ze hebben er zelf ook niet meer info over en ik kan niet zien waar het precies zit.
groetjes en zowel bandit als elisa, bedankt voor alle hulp en geduld.
ps. stomd wel ff verbaasd te kijken toen trendmicro mn cd met mn ciscohuiswerk ging scannen?????:confused:

oke, zal ik doen. heb trouwens geen last van popups. maar zit ook bij Nucia, dus zal ff een logje sturen en ewido scan doen. en hartstikke bedankt .:thumb:

:D zeker weten, heb al meer keer van Nucia"s hulp gebruik gemaakt,heb ook een zoon van 12 die van alles en nog wat download en het niet zo nauw met de regels neemt.:eek:
net ewido gedaan, die vindt niks.

Laatst bewerkt:
Je kunt het heel snel zelf uitzoeken of het een goede svchost.exe is.

Note: The svchost.exe file is located in the C:\Windows\System32 folder. In other cases, svchost.exe is a virus, spyware, trojan or worm!
Neem dus de zoekfunctie en typ svchost in.
Alles buiten de System32-map is dan verdacht.
Bovendien........als Ewido al niets vind............

@ bandit123:D ,
Kijk , daarom is Elisa dus Giga Honourable Senior Member, ik heb hem gevonden, inderdaad alleen in system32, verder niet.
Elisa, bedankt.;)

Hahaha, nou, vergeet het maar, Bandit weet veel meer dan ik en dat Giga heeft alleen maar te maken met veel berichten plaatsen :D :D :D
Arme Bandit!!!:cool:

Mooi zo ;) En nu het topic nog op opgelost zetten :D
groetjes Elisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan