Fout 1706,windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
Microsoft office enterprise 2007 is gaan Updaten,terwijl enkel windows update op automatisch stond,sindsdien problemen,cleanertool gebruikt helpt niet.idd betreft GEEN legale versie..heb geen CD origineel krijgt telkens bij opstarten .enterpriseWWW.msi melding en verwijzing naar een MAP zoekende dus.annuleren werkt niet komt telkens terug,in update geschiedenis gekeken staat niet veel tussen van office pakket om te verwijderen wat is geupdate..heb update UITGEZET voor office,maar de melding blijft uiterst irritand.weet iemand raad hiermee?

Had hiervoor ook problemen met de windows installer,als ik dan originele cd van me HP Printer erin deed ging windows installer wel verder,dit bij installatie van andere software constant word windows installer erbij gehaald!.

Via Microsoft probleemoplossing pagina's word ik niks wijzer,hoop tekst kleine letters lezen lezen maar geen oplossing,wat moet ik exact NU verwijderen?of opnieuw downloaden?verders werkt firewall van XP met SP2 en de updates perfect!,heb slechts problemen met office pakket office voor XP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan