Fout 1721

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxtim

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Berichten
216
Fout 1721. Er is een probleem met dit Windows Installer-pakket. Een programma dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met systeem ondersteuning of leverancier van het pakket.


Het is gebeurd waarschaanlijk toen ik bezig was met het verwijderen van Norton en nog een programma.. Ik heb al een thread gezien van een andere die zó'n soort topic had gemaakt maar die site met dat cleaner pakket werkt niet.
 
Het komt doordat Norton AntiVirus Corporate Edition volgens mij heb ik daar iets aan verwijderd ik heb op internet nog iemand gezien die door dat programma een fout 1721 kreeg
 
Bij Google moet je eens zoeken op error 721 of fout 1721. Er staan een heleboel verwijzingen. Teveel om allemaal hierop te noemen.
 
je bedoelt als je hem opstart en dan het systeem terug zet naar een dag ervoor??

Nee dat lukt me niet:rolleyes:
 
je bedoelt als je hem opstart en dan het systeem terug zet naar een dag ervoor??

Nee dat lukt me niet:rolleyes:

Heb je systeemherstel niet aangezet dan, als je systeemherstel kiest kun je een eerdere datum nemen. Ik weet niet of de dag ervoor wel goed is voor jouw situatie
 
Je bedoelt naar deze computer dan eigenschappen en dan systeemherstel en dan zon vakje dat je kunt aanvinken??

bij mij is dat niet aangevinkt en dat moet togh ook
 
wat aanvinken? :p

hij vraagt of je systeemherstel heb uitgevoerd...
dus dat de instellingen worden teruggezet naar een datum voordat je norton heb gedeinstalleerd en dat andere antivirus hebt geinstalleerd.

ik raad anders AVG aan als je systeemherstel zou gelukt zijn
 
hij vraagt of je systeemherstel heb uitgevoerd...
dus dat de instellingen worden teruggezet naar een datum voordat je norton heb gedeinstalleerd en dat andere antivirus hebt geinstalleerd.



?? dat vraagt hij helemaal niet..


Ik ben naar deze computer gegaan dan rechtermuisknop dan eigenschappen en dan systeem herstel
 
hij vraagt of je systeemherstel heb uitgevoerd...
dus dat de instellingen worden teruggezet naar een datum voordat je norton heb gedeinstalleerd en dat andere antivirus hebt geinstalleerd.



?? dat vraagt hij helemaal niet..


Ik ben naar deze computer gegaan dan rechtermuisknop dan eigenschappen en dan systeem herstel

nu snap ik het zelf niet meer :p

heb je dan ondertussen systeemherstel uitgevoerd of niet? :D
 
nee dat gaat niet als ik systemeherstel start krijg ik een wit sgerm

mijn hele pc is naar de *****n
 
op F8 drukken als mijn pc opsttart?/

dat lukt niet ik blijf maar op F8 drukken maar hij start gwn normaal op
 
ja normaal zou het gewoon moeten lukken door f8 te duwen...

kan je het anders wel door middel met de installatie-cd van xp?
 
die heb ik niet windows xp staat er togh gwn op als ik die com koop wat moet ik dan met een cd?
 
met die installatie-cd van xp zou je kunnen proberen te herstellen?

druk je wel vanaf het begin of f8
en misschien klinkt het raar maar werkt f8 anders wel?
is het toetsenbord dus proper? :lol:
 
met die installatie-cd van xp zou je kunnen proberen te herstellen?

druk je wel vanaf het begin of f8
en misschien klinkt het raar maar werkt f8 anders wel?
is het toetsenbord dus proper? :lol:
Dam moet er toch een herstelpartitie opstaan wanneer xp er opstond bij aankoop en geen cd
 
Ik heb Registry Mechanic gedownload en nu heb ik fout Interne Fout 2753
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan