Fout 1722: Windows Installer Package

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Nadat er van alles fout was gegaan in deze Compaq computer is er gekozen voor system recovery.

De hoofdproblemen (virussen en spyware) blijken opgelost te zijn.

Maar nu:

Ik heb oude versies van Norton met de tool SymNRT.exe weggekregen en ben nu bezig een maagdelijke cd met "Norton SystemWorks 2005 Premium" te installeren.

Maar nu krijg ik halverwege deze installatie dit te zien:
"Fout 1722. There is a problem with this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as aspected. Contact your support personnel or package vendor".

Een paar keer opnieuw proberen komt telken bij hetzelfde uit. Ik krijg NSW dus niet geinstalleerd.

Hoe los ik dit op?

Dit soort meldingen krijg je meestal als het oude programma toch niet helemaal verwijderd is

lokoloko zei:
Dit soort meldingen krijg je meestal als het oude programma toch niet helemaal verwijderd is

Hoe zou ik dan nog resten van Norton moeten vinden/wissen?

Ik heb nu Norton Antivirus 2003 probleemloos kunnen installeren. Dat gaat bij de installatie schijnbaar op een andere manier.

Toch heb ik die NSW 2005 niet voor niets aangeschaft.

NAV 2003 net laten scannen en hij traceerde 113 virussen!! Ben benieuwd of hij nu schoon te houden is.

Als je zoveel last hebt gehad van virussen etc raadt ik je aan om een schone installatie te doen...

lokoloko zei:
Als je zoveel last hebt gehad van virussen etc raadt ik je aan om een schone installatie te doen...
TS heeft een recovery cd/partitie .......wordt dus een beetje moeilijk.
Het is een compaq en daar weet ik niet van hoe die hersteld of met een format of gewoon alles overschrijven......

Kijk eerst welke video en geluidskaart je hebt en dowload daar de drivers van en bewaar die op cd of partitie, formatteer dan de pc en installeer windows opnieuw en de drivers van de cd die je hebt gemaakt

lokoloko zei:
Kijk eerst welke video en geluidskaart je hebt en dowload daar de drivers van en bewaar die op cd of partitie, formatteer dan de pc en installeer windows opnieuw en de drivers van de cd die je hebt gemaakt[/QUOTE

Ik ben er nog steeds mee bezig. Diverse dingen installeren etc.
Het gaat best wel goed en hij is nu naar mijn idee brandschoon: Hitman, NAV, Ewido etc vonden niets meer. Hitman kan echter z'n werk niet goed afmaken (foutmelding) en Norton Update vraagt om iets van een Client. Niet alle updates worden dan goed gedaan.

Ik blijf er dus nog wat mee rommelen. Morgen eens bellen met Symantec. Ik denk er wel uit te komen nu.
Overigens moet ik ook nog MS Office opnieuw installeren: werkte na de Compaq Recovery niet meer. De andere progs deden het wel OK. Een ISDN-driver kon niet gevonden worden, maar die drivers liggen nog bij de eigenaar.

We zien wel hoe het afloopt, maar tips zijn altijd welkom. Formateren doe ik niet: ben je vaak een week bezig om alle progs er weer op te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan