fout 691 (inbelverbinding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

magicpatrick

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
Ik probeer bij een kennis een internetaansluiting te maken via Direct - Internet. Als ik de pc bij mij thuis neerzet, dan krijg ik gelijk een verbinding, zetten we dezelfde pc bij hem neer, dan houdt hij op met inloggen op het moment dat ie het wachtwoord gaat controleren:

fout 691

Hij belt in met een modem, aan het snoer kan het niet liggen, want bij mij deed hij het wel. Hoe is dit mogelijk?

zijn beide lijnen isdn of analoog

moet er wel of niet een 0 gedraaid worden voor buitenlijn??

suc6

nou heb ik allang geen internet meer middels de telefoonmodem, maar ik meen mij te herinneren dat je binnen Windows ook je "standaard woonplaats" instelt, met bijbehorend nummer. Dat nummer (netnummer en abonneenummer) is bij jou anders dan bij de kennis. Heb je al geprobeerd om bij die kennis binnen Windows even ZIJN net en abonneenummer te vermelden. (Even afhankelijk van het feit OF bij het "uitbellen" Windows daar rekening mee houdt, want dat durf ik niet te zeggen)

fout 691: De computer waarvan u het nummer hebt gekozen, kan geen verbinding voor de Externe Toegang tot stand brengen. Controleer het wachtwoord en probeer het vervolgens opnieuw."

Deze foutmelding wordt normaliter veroorzaakt doordat het wachtwoord of de gebruikersnaam verkeerd is ingevuld.

Een andere oorzaak is dat het abonnement niet actief is:

De proefuren zijn verlopen en er is nog geen aanmeldformulier ontvangen.
Het abonnement is opgezegd.
Controleer ook of het inbelnummer klopt!

http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/362.shtml

Toch maar ff alles nalopen voor de zekerheid, hoeft maar 1 nummer of letter fout te zijn ingevuld.

accountnaam

Je accountnaam (onder eigenschappen account via menu extra) behoort te bestaan uit je e-mailnaam dat voor het gedeelte van het apestaartje staat(dus naam@).
Er achter @naamprovider.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan