fout 80072ee6

Status
Niet open voor verdere reacties.

jente146

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Hoi,

Ik gebruik al een tijdje msn 7.5 maar vanochtend lukte het aanmelden ineens niet meer. ik heb mijn emailadres en wachtwoord altijd opgeslagen op de computer maar ook die waren weg. de probleemoplosser van msn biedt geen uitkomst, wanneer ik op herstellen druk kan ik me opnieuw aanmelden, maar dan verdwijnen weer emailadres en wachtwoord, kan ik weer opnieuw alles invullen en herhaalt het zich. Ik heb niets opnieuw ingesteld (firewall ofzo) en ik heb gezien dat fout 80072ee7 met routers ed te maken heeft. Maar ik kan me niet voorstellen dat msn 'ineens' geblokkeerd wordt dat was eerst niet zo. Webmsn doet het wel. Kan iemand me helpen?

Groetjes jente146

ja, windowsfirewall en zonealarm, maar ik heb daar niets aan veranderd, eerst lieten ze msn ook gewoon toe. en zonealarm heb ik helemaal opengesteld voor msn.

Dit las ik nog ergens;

Dit probleem kan zich ook voordoen bij verkeerde proxy instellingen in MSN Messenger. Ga om dit op te lossen vanuit je MSN Messenger contact lijst naar ‘Extra’, ‘Opties…’, ‘Verbinding’ en klik op ‘Geavanceerde Instellingen…’. Maak in het venster dat verschijnt alle vakjes leeg en klik tweemaal op ok.

ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds weer fout 80072ee6
groetjes jente146

Sluit MSN Messenger helemaal af. Ook weg uit je taakbalk dus.
Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer het volgende in. Daarna "Enter" of "OK":
  • regsvr32 MSXML3.dll
Start MSN Messenger nu weer en kijk of het werkt.

rve123 zei:
Sluit MSN Messenger helemaal af. Ook weg uit je taakbalk dus.
Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer het volgende in. Daarna "Enter" of "OK":
  • regsvr32 MSXML3.dll
Start MSN Messenger nu weer en kijk of het werkt.

In die richting zat zat ik ook te denken, na lang zoeken bat bestandje op mijn pc gevonden dat gelijk alle msn dll's pakt. :)

Bijlagen

hoi
het heeft geholpen, msn doet het weer als vanouds :D
dankje
groetjes, jente146

Yesss bij mij ook, had het zelfde probleem!! Wel ff msn afsluiten inderdaad, en dan staat meteen mn wachtwoord en avater er weer :) Top!! Kan ik weer gezellig msnen
THNX!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan