fout 815 Internet Explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter tryer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Heb na allerlei modem problemen opnieuw internetverbindingen ingesteld. Ik heb nu wel internetverbinding via Firefox, maar niet met Internet Explorer. Fout 815: kan de breedbandverbindingen niet zetten, omdat de externe server niet reageert. Dit wordt veroorzaakt door een ongeldige waarde voor het veld Servicenaam voor deze verbindingen. Neem contact op met uw internetprovider. Vraag de juiste waarde aan voor dit veld en werk deze bij in de eigenschappen van de verbinding. (Ik wil geen VPN verbinding)

Als ik op IE met de muis klik, krijg ik het antwoord dat de computer offline is. Ik heb alle opties voor een nieuwe verbinding al uitgeprobeerd. Bij diagnose geeft hij aan dat de internetverbinding juist is.

O ja, ik gebruik Vista

Sorry, nog iets vergeten te melden: Hij probeert verbinding te krijgen via een Wan-minipoort (PPPOE). Ik weet niet wat dat betekent, maar ik heb internet met ADSL.

Opgelost: ik had bin bij IE: - verbindingen-laninstellingen-automatische configuratie een van de mogelijkheden aangevinkt. Dit heb ik gecorrigeerd: geen van de mogelijkheden moet aangevinkt zijn. Dit heb ik opgelost door de instellingen van een andere windowcomputer te vergelijken.

Ie=???

Ha Tryer,

Het probleem met contact maken met internet (ADSL) met Vista, dat heb ik nu. : foutmelding 815.

Je hebt dat in 2007 zo opgelost: Opgelost: ik had bin bij IE: - verbindingen-laninstellingen-automatische configuratie een van de mogelijkheden aangevinkt. Dit heb ik gecorrigeerd: geen van de mogelijkheden moet aangevinkt zijn. Dit heb ik opgelost door de instellingen van een andere windowcomputer te vergelijken.

DAT wil ik ook.... maarrreh... wat is IE?

thanxx

Nicoline

thanx!

thanx. Ik heb t gevonden, en inderdaad, de situatie was zoals bij jou....

... met 1 verschil: ik heb nog steeds geen verbinding.

Toen jij je instellingen had gewijzigd, probeerde je compu toen nog steeds verbinding te maken via de Wan-minipoort (PPPOE)? De mijne namelijk wel. Dan voer ik braaf de gegevens in van mijn internetprovider en gebeurt er vervolgens... niks.

AAAAARGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

blijf kalm..... zen... denk mooie gedachten... zucht. :( :p

Ik kan je niet helpen, het is al zo'n tijd geleden, kon me nauwelijks het topic herinneren !

geeftnie

hee hoi,
geeft niet, ik stuur t ding terug. Ben t zat :)

thanx voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan