Fout alleen bij afsluiten: c000021a

Status
Niet open voor verdere reacties.

tabasco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2006
Hallo,

Bij het afsluiten van WinXP SP2 krijg ik onregelmatig de volgende melding in een blauw scherm:
STOP: c000021a {onherstelbare systeem fout}

In dit forum deze foutcode al eerder tegengekomen maar niet bij het afsluiten... Het systeem werkt verder goed. Echter de computer gaat niet uit na deze melding. Met onregelmatig bedoel ik dat dit niet altijd gebeurt. Soms gaat t een tijdje goed en andere keren is het tientallen keren achtereen een blauw scherm.

Hopelijk iemand die dit probleem kent of herkent...
Groet,
Bas

En dat is de enige foutmelding die hij geeft of staat er nog meer.
Wat staat er in je logbestanden?????
Trouwens heb je een tijdje geleden cc cleaner gebruikt????

Hai,
Wat is CC cleaner?
Ik heb wel Registry Mechanic, en ook gebruikt ja...

De precieze melding kan ik niet geven omdat hij op dit moment weer 'ns goed afsluit, zodra t gebeurt zal ik t volledige blauwe scherm hier plaatsen.

Deze log heb ik gevonden... die volgens mij overeenkomt met de tijd van het blauwe scherm.
Kan apparaat \Device\CdRom2 niet benaderen.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Het is jammer dat ik de fout niet kan "genereren". Als die cdrom een oorzaak is dan is dat volgens mij een AVX virtuele cdrom.

Groet,
Bas

Hoeveel je een virtuel cdrom geinstalleerd.
cc cleaner is een tooltje waarmee je div. overtollige bestanden mee kan opruimen. Zoals cookies, temp bestanden.
Wat betreft Registry Mechanic kan het zo zijn dat je met de tijd een file gedel heb, wat niet moest.
Mocht je vitual cdrom geinstalleerd hebben verwijder deze dan en kijk wat het systeem met de tijd doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan