Fout bij branden ISO naar DVD-9 (double layer) met Nero Ultra 8.3.2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jannez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Berichten
2
Hallo gebruikers,

Ik heb zojuist voor het eerst geprobeert een DVD-9 te beschrijven vanuit een ISO bestand met Nero Ultra 8.3.2.1 (trial versie).

Echter is dit niet gelukt, het schrijfmedium wordt herkend als zijnde DVD-9 (dual layer) en het branden gaat van start. Na enkele minuten wordt het branden afgebroken door voor mij onbekende reden. Als bijlage toegevoegd de foutlog die is gecreerd door Nero.

Na de fout toch even in de DVD speler geprobeert, de introfilmpjes totaan het menu zijn juist gebrand, echter na het maken van een keuze in het hoofdmenu loopt de DVD vast. Naar mijn idee wordt zowel het medium en de brander door Nero juist herkend. Dit kan ik ook halen uit de foutlog, maar waar het dan wel aan ligt?

Kunnen jullie hier wijs uit worden wat het probleem is. Ik heb na wat zoeken op internet nog steeds geen idee en durf het ook even niet weer te proberen, want die dual layer DVD's zijn niet goedkoop ...

Nog even wat technische specificaties:
DVD Brander: Philips DVD +- RW SDVD8820 (Schrijfbare indelingen en ondersteunde modi: CD-R, Lage snelheid-CD-RW, hoge snelheid-CD-RW, Ultra snelle CD-RW, Ultra plus-snelheid, CD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R9 (Double layer))
DVD Medium: Philips DVD+R Double Layer 8x speed, 8.5GB

Alvast bedankt!

Groeten, Jannez
 

Bijlagen

  • Log.txt
    10,9 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
dat gaat ook niet met een trail versie.
je kan het wel na dat het geregistreerd is met een lecensie sleutel.
of met nero daar gaat het ook mee 30 dagen demo werkt voledig,
 
Bedankt voor de reaktie!

Ben weer even aan t 'klooien' geweest. Heb de trial versie van Nero 8 eraf gehaald en de volledige versie van 7 erop gezet. Ook heb ik dit keer niet vanaf een ISO gebrand maar direct vanuit de files (ISO extracted).

Resultaat, het heeft gewerkt en heb nu mijn eerste succesvolle DVD-9 gebrand! Echter wel raar aangezien NERO zelf zegt dat het in de trial versie wel mogelijk is om DVD-9 te branden.

Nogmaals bedankt, groeten Jannez
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan