Fout bij buttons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zodra ik hem open maak via FileZilla dan krijg ik het via browser niet via notepad..

Dan moet je ven in de instellingen kijken, als het er zo uit ziet worden HTML bestanden in je standaard editor geopend.
instellingen.jpg
attachment.php

Laatst bewerkt:
settingsj.png

Zo toch? Maar zodra ik bijv. home.html rechter muis doe en dan Edit, dan krijg ik het alsnog open met een browser..?

Bijlagen

• temp665423270up.png
    temp665423270up.png
    459 bytes · Weergaven: 9
Anders even op "always use default editor" zetten, dat zou zeker moeten werken (nadeel is dat ie dan probeert álles in notepad te openen).

Ja nu doet ie het! Hartstikke bedankt voor je hulp! Nog een kleine vraagje ik wil een script aan de linker zetten wat was de code ook alweer?

Da's een beetje een vage vraag niet? het hangt helemaal af van wat je met 'een script' bedoelt, en van hoe je site in elkaar zit. Zonder online voorbeeld wordt het dus wat moeilijk te zeggen.

PS: Ik raad je trouwens aan de twee middelste links in mijn handtekening eens door te nemen, daar staan erg goede tips voor het bouwen van websites. Dat gaat een stuk sneller dan bij ieder probleem te moeten vragen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan