Fout bij configureren Windows Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat er ook geen aan als ik die Fixit uitvoer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:( Ik maak me nu zorgen over jij zei dat je alleen maar in veilige modus kan komen ...:( en ook dat Fix heeft alleen maar twee dingetjes gerepareerd :( ( zo te zien ook is ! )
MAAR ik denkt ook als jij nu toch normaal PC niet opstarten kan ...:( oof is wat meer aan de hand en veel meer moet gedaan worden, oof is wat anders ( en dat kan ik niet op afstaand zien ) .. en dat ook zonder normale opstart dat je ook niet tot juiste update sessie kan daardoor komen :( ( niet updates kan krijgen ! ) ..
=============
:( Misschien iemand nog behave Dorado zal hier nu bijspringen met een betere tip ....:(
 
Start de computer op met de laatst bekende juiste configuratie

Lukt dat niet, start dan op met de recoverycd in de herstelconsole & kies allereerst voor opstartherstel.
66b9e3c2-bb67-47bf-802c-b753b54bcc19_0.jpg

Lukt dat niet, start op met de recoverycd in de herstelconsole & kies voor de Opdrachtprompt.
Typ vervolgens:

  1. chkdsk /f /r
  2. bootrec /fixmbr
  3. bootrec /fixboot
  4. bootrec /rebuildbcd


Laat na ieder commando je systeem eerst zijn werk doen & herstart.

Succes.:)
 
@LauranM
Welkom op Helpmij :)
Gebruik het berichtenvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert en niet de "quoteknop a.u.b.".
Succes verder met je vraag.
 
Laatst bewerkt:
Dorado, bedankt voor je reactie. Ik heb alle drie de commando's uitgevoerd. De eerste zonder resultaat, maar na de tweede en de derde kan ik weer normaal inloggen op mijn computer. Bedankt daarvoor. Helaas kan ik niks meer openen, behalve de dingen die aan de rechterkant staan als je op "start" klikt (Documenten, Afbeeldingen, Muziek, Configuratiescherm enz. Hier kan ik wel die mappen openen maar de documenten zelf niet, op filmpjes en foto's na) en werkt ook de knop "Afsluiten" niet meer. Weet je misschien ook hier een oplossing voor? Alvast heel erg bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan