Fout bij installatie MS Project, MS Visio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victorr99

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2015
Beste Helpmijers,

Ik probeer Project Professional 2013 64-Bit en Visio Professional 2013 64-Bit op mijn pc te installeren. Bij installatie krijg ik na het uitpakken van de bestanden de foutmelding die in de bijgevoegde foto staat. Deze fout melding treed bij beide programma's op. Ik heb gekeken of ik het programma kon vinden maar helaas. Met een zoekopdracht kwam ik 3 bestanden tegen die dit in zijn bestandsnaam hadden. Deze heb ik naar een USB-stickje gezet om het dan nog een keer te proberen. Helaas dit ook zonder resultaat.
Wie weet wat ik hiermee aan moet?

(Mijn eigen windows is 8.1 64-Bit)

Alvast bedankt,

Mvg, Victor

Foutmelding installatie.PNG

(Weet niet zeker of dit het juiste forum is... Excuses als dit niet zo is)

Bedankt voor de reactie.
Dit heeft helaas niet gewerkt.
Moet ik dit trouwens weer ongedaan maken? (Ik heb een backup van het register en de waarde/naam/type opgeschreven)

Waarom niet gewoon de 32 bits versie installeren? Zo te zien is de rest van je Office ook 32 bits (en terecht...).

32 bits is eigelijk mijn laatste optie.
Het liefst gebruik ik de hele 64 bits processor ipv de helft er van te gebruiken.
Maar ik installeer de 32 bits versie en kijk eens wat dat van resultaat geeft.
Zit er eigenlijk veel verschil in snelheid tussen de 32 en 64 bit?

Het liefst gebruik ik de hele 64 bits processor ipv de helft er van te gebruiken.
Waarom denk je dat dat uitmaakt? De Office is geoptimaliseerd voor 32 bit; ik heb nog nooit (en ik bedoel dus: echt nooit) gezien dat de 64 bits versie beter of sneller werkt dan de 32 bits versie. Sterker nog: levert alleen maar problemen op! En als Microsoft bij het installeren al zegt dat je beter de 32 bits versie kunt installeren, dan weet je wel ongeveer hoe laat het is...
Office pakketten maken overigens dermate weinig gebruik van de processor dat zelfs een 8 bits processor dat nog makkelijk bij zou kunnen houden :D. Of denk je dat er één typist op de wereld is te vinden die zo snel typt dat hij/zij een 64 bits processor nodig heeft? Het enige verschil is: de 64 bits processor staat nog veel langer te niksen dan de 32 bits processor :).
Overigens blijft je processor gewoon op 64 bit werken, want dat is nu eenmaal de natuur van het beestje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan