Fout bij installeren SP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelltje

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Hallo,

ik krijg een foutmelding als ik service pack 3 probeer te installeren(zie foto)

Ik weet niet wat ik hiermee moet kan iemand mij op een makkelijke manier helpen:thumb:

Groet Jelltje

Bijlagen

Als ik die melding zo lees zou ik vermoeden dat je een of ander 'pimp'-programma gebruikt om het (opstart-)uiterlijk van Windows XP te veranderen.

Overigens staat er in de foutmelding iets vermeld waar je ook kunt kijken, namelijk hier, waar ze precies over hetzelfde praten als wat ik al dacht in de eerste paragraaf, met een mogelijke oplossingsmethode erbij.

Succes,

Tijs.

ik weet op die ene site niet precies welk probleem overeenkomt met de mijne maar ik zou zo niet weten of ik een pimp programma heb

Er zit weinig kwaliteit in je reactie. Ik krijg zelfs het idee dat je mijn link niet eens bekeken hebt.
Waarom kijk je niet even in boot.ini na of daar die kernel= aanroep in voorkomt?
En indien ja, haal het kernel= gedeelte dan weg en sla het bestand op en herstart de computer.
Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knop Instellingen in de paragraaf Opstart- en herstelinstellingen -> knop Bewerken

En check ook het volgende na:
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Ga naar de sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

Kijk of in het rechter deelvenster de registerwaarde GinaDLL bestaat. Indien ja, klik erop en druk op Del en geef Ja zodat die registerwaarde verwijderd wordt.
Sluit regedit, en herstart je computer.

Graag dan bij de volgende reactie duidelijk aangeven wat je wel en niet hebt aangetroffen en welke acties je ondernomen hebt.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan