Fout bij liveupdate en scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Het volgende probleem krijg ik niet weg en kan ik ook niet vinden in de knowledgebase:evil:
Ik had Norton antivirus 2003, en zonelarm firewall.
daar heb ik over heen geinstaleerd NIS 2003. en nu doet mijn virusscanner het ook niet meer, bij liveupdate krijg ik de foutmelding dat antivirus niet geinstaleerd en bijgewerkt kan worden, en als ik wil scannen krijg ik de melding dat bestand antivirus\tasks\mycomp.sca niet aanwezig is met het getal 3019.3 erbij
Diverse malen opnieuw geinstaleerd en verwijderd, maar geen oplossing gevonden.

Iemand een idee?

Groeten Oossie

Helaas, ik heb alles geprobeerd wat er stond, maar helpen deed het niet :eek:

Ga nog ff verder snuffelen, en anders word het toch weer een format:evil:

Groeten Oossie

Wanneer je alles verwijderd bij Configuratiescherm/Software, ook Symantec live update, daarna de opnieuw opstart, dan zou het moeten lukken. Zo niet, dan staan er nog enkel losse verwijzingen in het register. Deze zou je dan handmatig moeten verwijderen. Weet wel wat je doet voordat je hier aan begint. Mijn advies maak eerst een recent herstelpunt aan, voordat je eventueel in het register aan de gang gaat.

Groeten,

na het reinigen van het register, en het diverse malen proberen te instaleren blijft deze melding overeind

Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1

NAVNT 9.00

en daardoor instaleert hij de updates niet

groeten Oossie

Als je een officële versie hebt, van Norton Antivirus, dan zou ik even contact opnemen met Symantec.

Groeten,

Van de antivirus wel, van de NIS niet:o

IK ga over op een format, volgens mij is dat de enige oplossing die werkt bij symantec problemen:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan