fout bij openen bladwijzers

Status
Niet open voor verdere reacties.

frimout

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hoi,

Na een format en herinstallatie van firefox heb ik mijn bladwijzers terug geimporteerd. Nu krijg ik bij het openen van de bladwijzers (telkens de eerste maal nadat ik firefox gestart heb) onderstaande fout/mededeling. na enkele malen te klikken (anuleren, opnieuw of doorgaan) verdwijnt deze fout en kan ik verder de bladwijzers gebruiken totdat ik firefox afsluit en opnieuw opstart. Ik heb ook al eens firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dan hoef ik zelfs de bladwijzers niet meer te importeren. De fout is echter gebleven. Wie weet raad?

Alvast bedankt

frimout zei:
Na een format en herinstallatie van firefox heb ik mijn bladwijzers terug geimporteerd. Nu krijg ik bij het openen van de bladwijzers (telkens de eerste maal nadat ik firefox gestart heb) onderstaande fout/mededeling.
Sluit Firefox af. Zoek vervolgens naar Bookmarks. Je vindt dan iets als dit:

attachment.php

Verwijder alles behalve het bestand in C:\Program Files\Mozilla Firefox\defaults\profile.
Start de pc opnieuw op, importeer de Bladwijzers opnieuw en kijk of het nu wel goed werkt.

Guus.

Laatst bewerkt:
Aanvullend:
Firefox maakt verschillende backups en kopieen van de favo's die je gebruikt.
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\6qmc66n4.default\bookmarkbackups

Hoe heb je een backup gemaakt?

Ikzelf heb een dag of wat geleden een herinstall gedaan, en vooraf evenals nadien gebruik gemaakt van MozBackup.
Dit prog. zorgde voor een vlekkeloze backup en restore van emails adresboek, favo's cookies, opgeslagen passwords van helpmij enz.enz. Ging 100% perfect.

Je kunt helaas geen restore doen, als de backup niet met dit prog. is gemaakt.

Laatst bewerkt:
opgelost

Hoi,

Aan iedereen die gereageerd heeft, bedankt, maar de oplossing lag in een klein hoekje. Bij de geexporteerde bladwijzers zat toevallig ook de map mijn documenten. Daar voor de format XP niet op de schijf C stond zocht ie tevergeefs naar mijn documenten bij het terug importeren en dan ook telkens ik de bladwijzers wilde openen de eerste maal.

Groetjes,

Rudy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan