fout bij opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Hallo allemaal:thumb:

Kheb ff een vraagie,
Telkens als ik mijn computer opstart krijg ik 10 keer melding nieuwe hardware gevonden.
Het betreft hier: bluetooth serial ports installeren.
Bij mijn bluetooth zat een intallatie-disk die alleen maar problemen opleverde, ik kreeg telkens melding dat de software niet goed was...
Kheb dus het hele zakie eraf gegooid,maar krijg nog wel telkens die melding:mad:
Bij software kan ik niets vinden,en zoeken via start levert ook niets op...

hoe krijg ik programma van m ijn computer af???

groet van hobie1:thumb:

ik zou zeggen haal voor je bluetooth stick de nieuwste drivers van de fabrikant zn website.

Stop de stick erin en installeer de stick opnieuw, misschien heb je deze keer meer geluk

Het is echt te!!! irritant

Ik krijg 20 keer melding (tijdens installeren) van: Software voldoet niet aan eisen van windows-logo-test,die op compatibiliteit met windows xp controleert?????
Je kan dan kiezen: toch doorgaan of annuleren.
Als je kiest voor toch doorgaan kan je 1000 klikken maar je krijgt het telkens terug.
Ik wil af van dit programma,ik heb de software verwijderd,maar krijg alleen elke keer bericht dat ik mijn serial ports moet installeren....:mad: :mad:

Er is toch wel een manier om van dat gezeik af te komen???

• Ga naar Start >> Instellingen >> Configuratiescherm.
  • Kies voor Systeem.
  • Bij het tabblad Hardware klik je op de knop Apparaatbeheer.
    apparaatbeheerknop.gif

• Zoek nu in de uitklapmenuutjes naar je bluetooth-apparaat. Klik er met rechts op en neem Eigenschappen. Daar kan je het apparaat Uitschakelen.

James :)

Laatst bewerkt:
Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je moet het maar weten..
Kheb gelijk weer wat geleerd

groet van hobie1:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan