fout bij php nieuwsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
ik heb dit nieuwssysteem gedownload maar nu heb ik een probleem.

Als ik in de index.php zit bij de admin, en ik klik op NEWS ADMIN om nieuws toe te voegen, dan geeft hij aan ''Wrong url, page doens't exist!''

Ik snap niet wat ik fout doe, heb alles goed ingevuld, precies zoals op die pagina staat.

Wie weet waar een fout zit want heb zelf niet veel verstand van php??

alvast bedankt

:)
 
Welke url probeer je precies te openen als je op 'Admin' klikt ?
 
als ik op die link klik, wil hij de pagina: admin.news.php openen
 
Hm, die bestaat niet in de .zip. Probeer eens /admin te openen
 
de admin.news.php bestaat wel, die staat in de map van admin.

Maar nu zie ik net, daaronder staat nog een link ADD, als ik daar op klik krijg ik wel het scherm om nieuws toe te voegen, maar als ik het dan heb ingevuld en als ik het wil plaatsen geeft ie aan:

Table 'mysql.news_content' doesn't exist

Terwijl deze news_content wel bestaat in de mysql
 
Laatst bewerkt:
Ook in de database 'mysql' ?

Weet je zeker dat de MySQL instellingen goed zijn ?
 
tis opgelost:D

maar 1 ding snap ik niet, ik heb dus zo'n ding waarmee je offline kan testen, ik heb nieuwe database aangemaakt, en in die database de SQL code ingezet. Dan zou je zeggen dat hij die tog pakt? of gaat dat dan niet vanzelf??

maargoed, heb de sql code nu in een andere tabel, waarmee hij dus blijkbaar in verbinding stond, en nu werkt het.

en toch nog kleine vraagjes, als ik een link van een foto toevoeg dan komt er geen plaatje bij te staan dan staat alleen de link er, zoals:

[ img ]http://blablabla.nl[ /img] inplaats van het plaatje dus.. wat moet ik daar nog aan veranderen dan?

en waar kan ik de kleuren precies veranderne?
 
Laatst bewerkt:
Voor dat soort vragen moet je naar de auteur stappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan