Fout bij update configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Beste,

sinds een week wil mijn pc, met win 7 home premium (64), 10 updates installeren. Dus als ik de pc afsluit begint hij met die 10 udates en sluit dan gewoon af als het zou moeten. wanneer ik de pc terug opstart wilt hij die updates configureren maar hij geeft steeds aan dat er een fout is bij de configuratie. daarbij geeft hij de melding dat de updates ongedaan worden gemaakt en dan kan ik verder op m'n pc.

Iedere keer is dat dus hetzelfde liedje, al één volle week.:(

Wat kan ik eraan doen?

Mvg,
Captainsparrow.

Er zijn nog meer opties:
a. Begin met Start -> Zoeken en uitvoeren -> cmd.exe -> Rechtsklik op het gevonden resultaat en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
In het CMD-venster:
sfc /scannow
Laat lopen en kijk wat er teruggemeld wordt over het resultaat: Kijk of er geen integriteitsproblemen waren, of als die er wel waren dat ze helemaal zijn opgelost.
b. Windows Update Troubleshooter
c. Opschoningsprogramma voor patchregistratie (jij hebt daar PatchRegCleanup-x64.exe nodig bij de downloadkeuze).
d. Download, installeer en start Windows Repair All in One
Doe de Malwarebyte AntiMalware check in het proces, doe de Check File System (kan lang duren, maar niet overslaan), sla System File Check over (heb je al gedaan in a.), maak het herstel punt en de backup van de registry.
In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
Reset Registry Permissions
Register System Files
Repair Windows Updates
Repair MSI

e. (als gebruiker van een eerlijke Windows versie) gratis hulp vragen aan Microsoft bij Windows Update: hier

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan