Fout bij verwijderen van bestand of map

Status
Niet open voor verdere reacties.

BenKie

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Hallo beste mensen,

dit is mijn eerste keer dat ik een probleem of zoals ook wel gezegd wordt, een uitdaging aan jullie voor leg.
Ik wil een spel verwijderen van mijn pc, via uninstaller geprobeerd, maar dat werkt niet. De hele map incl. submappen blijven staan. Via windows software verwijderen gaat ook niet, het spel wordt daar niet meer genoemd. (waarschijnlijk d.t.v. de actie via uninstaller).
Als ik de map via verkenner met de rechtermuisknop wil verwijderen krijg ik de volgende mededeling:

"...Fout bij verwijderen van bestand of map..."
Kan aa3game.exe niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.."

Weet iemand een oplossing/tip om dit spel geheel (dus ook uit het register) te verwijderen?
alvast bedankt voor de moeite.
Oh ja, er zit geen zg. uninstaller in het spel zelf.

groet,

Ben.

welk spel ?

zoals je zelf zegt wil je graag heel het spel verwijderd hebben, dan willen wij graag weten over welk spel het juist gaat :) , des te beter we je kunnen helpen.

en het lijkt me dat aa3game.exe boven je rechten zit of is in processen terug te vinden ;)

niet te verwijderen spel

zoals je zelf zegt wil je graag heel het spel verwijderd hebben, dan willen wij graag weten over welk spel het juist gaat :) , des te beter we je kunnen helpen.

en het lijkt me dat aa3game.exe boven je rechten zit of is in processen terug te vinden

Hoi xtremegamer,
het spel heet: America's army. Je kent het wellicht, het is het spel waarmee het leger in Amerika rekruten hoopt aan te trekken. Ik had het vandaag gedownload, maar vond er eigenlijk niets aan. Vandaar dat ik het eraf wil hebben.

De file: aa3game.exe is bijv. niet te verwijderen evenals een stuk of 20 dll bestanden.
Alvast bedankt voor je tips.
mzzl.

Ben.

Start op in de veilige modus en verwijder in de verkenner de mappen van de game.
Start daarna Windows normaal, start Ccleaner en laat de resten opruimen.

Als advies Pasja (Veilge modus) niet lukt, kun je nog het volgende proberen

1 Spel opnieuw installeren (lukt niet meer? Dan optie 2) Revo uninstaller installeren. Met Revo verwijderen in Gevorderde modus. wachten tot de balkjes vollopen. Alles wat je ziet verwijderen.

2 Windows Installe Cleanup http://support.microsoft.com/kb/290301

3 MBAM draaien, desnoods met tabblad Meer gereedschap de optie FileAssassin toepassen

4 Unlocker

Laatst bewerkt:
betreft verwijderen van een spel

Hallo mensen,

allen bedankt voor jullie meedenken/tips.

Het is gelukt door de pc in veilige modus op te starten.
Daarna kon ik alles verwijderen.

Ik waardeer jullie adviezen ten zeerste. :thumb:

Groet,

Ben.

Pas wel op, het feit dat je in de verkenner de mappen hebt kunnen verwijderen, wil nog niet zeggen dat je de registersleutels kwijt bent. Daarvoor zal je een tool als Ccleaner moeten gebruiken.

verwijderen van files die niet te verwijderen zijn

Ha die Pasja,

bedankt voor je tip, maar ik heb idd. een programmaatje dat mijn register netjes 'schoon' houdt.
Dat heb ik gedraaid na de verwijdering en alles ziet er keurig uit.

Maar toch bedankt voor je tip, ik waardeer het.

mzzl.

Ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan