Hallo forumleden,
Sinds kort heb ik een steeds terugkerende fout als ik met F9 mijn mails wil ophalen en/of verzenden.
Het is de fout met als omschrijving:
Volgens mij is het begonnen na het verzenden van een groot bestand.
Ik krijg de melding altijd als ik F9 druk. Ook als ik geen berichten in mijn Postvak UIT heb staan.
Ik denk dus dat er gewoon ergens een (rest van een) bestand staat dat nog op een of andere manier verzonden moet worden.
Voor de duidelijkheid: op mijn andere PC doet het probleem zich niet voor, dus het probleem zal niet bij de provider liggen.
Alle uitgaande mails worden ook gewoon verzonden en alles wordt ook goed ontvangen.
Heeft iemand een oplossing om van die vervelende melding af te komen?
Groetjes,
Ger
Sinds kort heb ik een steeds terugkerende fout als ik met F9 mijn mails wil ophalen en/of verzenden.
Het is de fout met als omschrijving:
Mijn mailadres heb ik dus bij skynet (.be).Bij taak pop@skynet.be - Bezig met verzenden is een fout (0x80040201) opgetreden: Onbekende fout 0x80040201
Volgens mij is het begonnen na het verzenden van een groot bestand.
Ik krijg de melding altijd als ik F9 druk. Ook als ik geen berichten in mijn Postvak UIT heb staan.
Ik denk dus dat er gewoon ergens een (rest van een) bestand staat dat nog op een of andere manier verzonden moet worden.
Voor de duidelijkheid: op mijn andere PC doet het probleem zich niet voor, dus het probleem zal niet bij de provider liggen.
Alle uitgaande mails worden ook gewoon verzonden en alles wordt ook goed ontvangen.
Heeft iemand een oplossing om van die vervelende melding af te komen?
Groetjes,
Ger