fout code 0x80070037 bij externe hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerboogie

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
hoi,

ik heb de pc helemaal opnieuw geinstaleerd en als ik naar mijn externe HDD wil gaan krijg ik binnen een paar minuten deze fout melding: 0x80070037 en de verbinding met de schijf word verbroken.

weet iemand wat deze fout is en hoe ik het kan oplossen? ben bang dat ik straks mijn externe ermee verniel ( is mijn backup schijf namelijk)

heb gegoogled maar niet een duidelijk andwoord gevonden om de probleem te kunnen oplossen

wie kan me me helpen?

Wat ík zou doen is het volgende:
1. Zoek uit welke schijfletter die externe schijf heeft (in Computer).
2. Open een command-prompt ([Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd.exe)
3. Maak vanuit die commando-prompt een treelist van wat er op de externe harde schijf staat. Kijk of je daar óók fouten bij krijgt. Ik ga hier van de E: schijf uit, veranderen bij jou naar de schijfletter die je bij 1. gevonden had:
tree /a /f E:\ > treelist.txt
notepad treelist.txt

Werkt dat, en zie je inderdaad alle mappen en bestanden terug, dan zal het probleem waarschijnlijk zitten in voorbeeld/icoon functies van de bestanden in Verkenner. (Voorbeeld: Het tonen van filmpjes als een icoontje met een 'schermafdruk' van die filmpjes in Verkenner).

Doe dan het volgende:
Kijk hier voor tips om dergelijke problemen hopelijk bij jou opgelost te krijgen.

Succes,

Tijs.

probleem volgens mij al gevonden

mijn vermoeden is dat de usb poorten aan de voorkant teweinig stroom geven.
heb de schijf op de laptop geprobeerd en was goed, toen de laptop aan de achterzijde van de pc gehangen en daar doet die het ook op. denk dus dat de usb poorten aan de voorkant te weinig stroom krijgen en dus na 1 a 2 min de verbinding word verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan