fout code op ps3

• Onderwerp starter Onderwerp starter kkal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
wie kan er al on line??? en is et al bekent wanneer we allemaal weer on line kunne!!!???:evil::(

laatste nieuws voor de ps3 netwerk:

ze hebben het voor elkaar gekregen de playstation om te bouwen en spellen gedownload zoadat ze gratig kunnen spelen en sony is het daar natuurlijk niet mee ens en nu hebben die hackers gezegt als julie ons gekopieerde spellen laat spelen zettenwij het weer goed

daar klopt iets niet aan. hun hebben het niet ofline gehaald. hun zijn alleen naar binnen gegaan iets gedaan en toen heeft sony de servers eruit gehaald.
ik denk dat ze geen aanvallen meer doen als sony gekopieerde spelle laat spele. maar als sony dan een beetje slim is
doet sony dat dat kan het PSN weer online dan zoekt sony op zijn gemak naar de fout en dan zorgt sony er weer voor dat je geen spelle meer kunt downloade :P

wie heeft er weer verbinding met et ps3 netwerk???? ze zouden gisteren al in de lucht gaan maar heb er verder nog niks over gehoord of gelezen. ja heb alleen gelzen dat er weer om 10.00 uur weer on line konden maar bij miju werkt ie nog steeds niet

Als je even op de link in mijn bericht had geklikt, zie je dat het netwerk nog offline is.

PlayStation®Network Off

Ze hebben enkel aangegeven, dat deze week langzaam onderdelen online komen.

goh tog wwel dat had ik ook nog niet gezien :S dan moeten ze ook niet zeggen dat ze sinds 3 mei weer on line zijn ik zit nu *** 2 dagenv erder en ik heb nog niks!!!

hij is al beetje on. interne testers van sony kunnen al weer online spelen
die zijn op het moment ook aan het testen. hij komt waarschijnlijk ergens dit weekend volgende week online.
maar de shop pas weer op 31 mei. dan moet alles werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan