fout code op ps3

• Onderwerp starter Onderwerp starter kkal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
het duurt nu echt al veel te lang, weet iemand toevallig wanneer ze verwachten klaar te zijn met het onderhoud??

voor de mensen die dit lezen, playstation heeft aangekondigd bezig te zijn met de fout. Ze willen de oorzaak nog niet bekend maken, ik weet ook niet of ze die zelf niet weten. Maar volgens de playstation site kan het 2 volle dagen duren ;S

ja dat snap ik het is echt ***** want ik heb nog niet zo lang moder warfare 2 en heb de single player al uitgespeeld dus aleen online is nog leuk om te doen.... maar dat gaat nu dus niet -.- maarja gelukkig is het mooi weer ;P

er is een oplossing denk ik.

maar helaas staat die oplossing op een site die current down is
ik ga ff google maar de oplossing werkt zo
je ps3 werkt normaal op de servers van sony
als je iets aanpast in je ps3 kun je over de servers van google spelen.
dan kun je nog steeds online das was een oplossing als anonymous psn aan het ddosen was helaas kan ik alleen niet bij komen hoe je dat precies moet doen :(

agh ik vind het gewoon vervelend ik wil weten wanneer ik weer kan spelen :P
in de middag vind ik het niet zo erg maar in de avond en nacht is het wel vervelend omdat je dan toch niks te doen hebt ;s

ps3 netwerk

wie weet hoe et nu verder moet ik wil verdorie prestige met black ops maar hij geeft elke keer netwerk fout cpode 80710a06 aan et is nu al bijna 40 uur dat het zo is!!!! wordt er nu echt wel een beetje ziek van! et is wel leuk en beter dat ze wat tegen hackers doen maar waarom moeten mensen die niet hacke de dubbe zijn!!! bah weg met hackers:evil:

Lees de topic eens terug, er wordt een aantal keer aangegeven, dat Sony met het netwerk bezig is. Gewoon geduldig afwachten er bestaat meer dan alleen PS3. Hoewel ik wel graag dit weekend weer GT5 wil gaan doen en dan echt wel het netwerk nodig hebt.:confused: :p

PS de schreeuwerige titel maar wat aangepast.

Laatst bewerkt:
Zolang het op de Playstation site niet aangegeven wordt niet.

PS welkom op Helpmij.nl iedereen die net lid is geworden.:)

hij doet het weer er staat bij mij alleen nog dat playstation bezig is met onderhoud

iedereen bij mij op school zegt dat ze hadden gelezen ergens op internet dat
mensen met een PS3 binnenkort moeten gaan betalen voor Playstation network:eek: DUS MAAK JE MAAR KLAAR WE MOETEN GAAN BETALEN!!!:evil:

denk het niet... servers van sony zien niet optimaal, ze kunnen pas geld gaan vragen als de servers goed werken.

EDIT:
ff gegoogeld.
er zijn plannen om het PSN betaald te maken. maar dan moet zoals sony al zei zijn servers eerst goed maken. als je er daadwerkelijk voor gaat betalen. krijg je meer rechten omdat je er voor betaald. 1 ervan is dat er iets voor je gedaan word als het netwerk en voor langere tijd uitlicht. dat je niet zovaak een DC hebt. dat het trophy-conflict binnen 2 dagen opgelost zou worden, en niet weken en aangezien sony dit eerst moet gaan aanpassen voor ze er echt geld voor kunnen gaan vragen duurt het nog wel ff.

Laatst bewerkt:
waarom kan ik niet altijd niet online of ben ik niet de enigste??
en wanneer wel dan ?:(

het is niet gehackt.
want zoals jullie wel weten is de sony server verdeeld op bepaalde plekken in de wereld.
psn is neer over de hele wereld dit zou betekenen dat anonymous(zo heet de groep) alle severs op de wereld zou moeten hacken.
dat zijn er zeer veel dat is bijna onmogelijk
ook is het zo dat ieder jaar op 21 april een update wordt uitgevoerd en dat vorig jaar de timer niet goed werkte waardoor het netwerk tijdelijk offline bleef.
je moet gewoon geduld hebben het zijn nog maar 2 dagen geweest.
dat het netwerk offline is is niet het einde van de wereld.
er zijn zat andere dingen te doen blijf om de zoveel tijd proberen of het netwerk het weer doet

ik las net dat het wel gehackt is.
anonymous had een gat in de beveiliging gevonden.
en daar iets gedaan toen heeft sony alle servers uitgeschakeld om verdere schade te verkomen
maar ik denk dat sony het nooit gaat zeggen.

Het is wel gehackt volgens Sony echter niet het hele netwerk, deze heeft Sony zelf uit voorzorg uit de lucht gehaald. Zie de link eerder.

mensen mensen wat een troep allemaal zo ik was er al een keer bang voor dat et allemaal zou gebeuren!!! k ben gewoon bijna in staat om die gasten te hacke ze makewn mij nu echt kwaad ik kan nu niet eens mijn rust meer vinden in mijn hoofd omdat het netwerk eruit licht! maar wel lekker chill van micorsoft gratis weekend xbox live ben blij dat ik die console ook nog eens heb staan!! hoop dat we snel weer kunnen game op de ps3

peace shooterdwas

dit is de oplossing van een eerdere keer dat anonymous bezig was. ik weet niet of dit nu ook werkt

De hackers van Anonymous zijn volop bezig Sony zoveel mogelijk zorgen te geven. In dit proces pesten ze echter ook heel wat PlayStation 3 gamers. Ze trachten namelijk het PSN offline te halen, zo krijgen erg veel mensen de error code 8071053D waardoor ze niet meer online kunnen of een bezoekje kunnen brengen aan de PlayStation Store. Er is echter een oplossing gevonden om dit probleempje te verhelpen.
Deze oplossing werkt overigens voor sommige mensen maar en niet voor iedereen. Als je echter niet probeert zal je het nooit te weten komen natuurlijk. Wat moet je doen?

Ga naar Network Settings * Internet Connection Settings * Custom * Kies je connection method * Manual Settings * Scroll nu naar DNS Settings - Select Manual * Voer in 8.8.8.8 voor Primary en 8.8.4.4 voor Secondary

Maar wat doe je nu eigenlijk juist als je deze methode gebruikt? Je leidt de DNS niet langer meer naar de PSN servers, maar naar de servers van google. 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zijn dan ook de officiële IP-adressen van de Google DNS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan