fout Easy cd cretor 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Hallo,

ik krijg plotseling een fout met Easy cd creator.
Wilde het opnieuw installeren maar dat lukte niet omdat er een probleem was met de Windows Installer.
Een van mijn kinderen had het progje Eyeball geinstalleeerd. Heb dat eraf gegooid en en het systeem opgeschoond met jv16Powertools. Het probleem met de installer is nu weg. nu heb ik Easy cd creator 5 platinum er weer op gezet maar krijg nu de fout: creatr50 heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgsloten.

Dit komt steeds weer terug. Weet iemand hoe ik deze fout kan oplossen?

Het vreemde is dat ik vanmiddag nog gewoon een cd -tje heb gebrand......

Bedankt
 

Bijlagen

  • ecdcprob1.doc
    29,5 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
hallo slofje

haal Easy cd creator via software van je pc

als je opnieuw moet opstarten doe dat

verwijder de map Easy cd creator (roxio) uit je program files map

leeg je prullenbak

ga naar het register
en haal de map van Easy cd Creator (roxio)
weg bij

hkey-local-machine/software

en bij

hkey-current-user/software

als je dat gedaan heb sluit het register

start de pc opnieuw op en installeer easy cd creator
op nieuw (p.s als je deze ook moet update dan moet je niet opnieuw opstarten maar pas na de update)
dan moet hij het weer goed doen

groetjes, speenbrain
 
zal het doen zoals jij voorstelt.

Kom er op terug
 
HEb het progje via software verwijderd en ben naar het register gegaan. In de door jou opgegeven keys vind ik niets van roxio. Als ik in het register op "roxio "zoek dan zie ik wat in CDDBcontrol. Mag ik daar de roxio's verwijderen?
 
als daar een mapje genaamd roxio in zit dan mag het mapje roxio weg alleen die
 
Heb alles wat roxio heet van het systeem verwijderd.( vanuit het register met regedit en daarna nog met jv16 powerTools) Ease CD creator plat. 5 er weer op en krijg dezelfde fout

Weet het niet meer. Zou er iest op het systeem staat wat niet goed overweg kan met easy CD creator plat. 5?

Heeft atijd goed gedraaid......
 
Geplaatst door slofje
Heb alles wat roxio heet van het systeem verwijderd.( vanuit het register met regedit en daarna nog met jv16 powerTools) Ease CD creator plat. 5 er weer op en krijg dezelfde fout

Weet het niet meer. Zou er iest op het systeem staat wat niet goed overweg kan met easy CD creator plat. 5?

Heeft atijd goed gedraaid......

Hoi,

Lijkt er toch op dat er een conflict is met een ander progje.
Geen ander brandprogramma geinstalleerd?

Grtzzz.
 
nee, er staan geen ander brandprogje op.
Ik draai al tijden met easy ( nou ja easy ) cd creator platinum 5 en dat beviel mij goed.

Het moge duidelijk zijn dat ik ook alles van adaptec heb verwijderd. Ben echt rigoreus te werk gegaan.
Heb het hele register met regedit gecleand.
Ga nu weer proberen het progje er op te zetten. ik zou anders niet meer weten wat te doen.
 
Hoi,

Zet voor je gaat branden eens alle achtergrond programma's uit m.b.v. contr-alt-del, ALLES uit behalve EXPLORER en SYSTRAY. (en E cd Creator natuurlijk)

Grtzzz.
 
Kn het progje nu niet installeren . Krijg de mededeling dat ik geen goede windows installer heb. Wanneer ik die wil installeren zegt ie dat ik het hulpporgramma al heb,......pffff
 
Laatst bewerkt:
Heb het volgende gedaan, MSN 6 eraf ( veroorzaakt ook wel eens probs) easy cd creator 5 plat. er weer op.

Niks helpt.Krijg nog steeds die melding. ( installer schijnt weer te werken na her-installatie win98 SE)

Help!!!!

Er moet toch iemand zijn die hier een oplossing voor weet!!
 
lijkt me dat de cd misschien beschadigd is,
en die installer dan "corrupt"is
 
Bij het installeren van easy cd is er geen probleem. Als de cd beschadigd zou zijn dan had het systeem het wel gezegd, denk ik. Ik kan in de verkenner ook de cd helemaal lezen. De speler blijft ook niet ergens langer opdraaien, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat gebeurt wel eens als je een cd hebt die beschadigd is.

Ik heb nog wel een andere versie van easy cd creator.

Zal ik die eens proberen?
 
Geplaatst door slofje
heb nog wel een andere versie van easy cd creator.

Zal ik die eens proberen? [/B]

zou ik altijd doen
 
Nou, ik heb nog een engelse versie van Easy cd Creator Platinum 5. Die er op gezet.

Dezelfde fout.

Als ik nu een andere optie van het programma aanklik, bij voorbeeld een disk copieren, dan geeft hij ook aan dat er een fout is. het is dus niet alleen dat creatr.50.exe een fout geeft maar andere toepassingen ook

Dus aan het schijfje ligt het niet.....Maar waar dan wel aan?
 
Geplaatst door slofje
Nou, ik heb nog een engelse versie van Easy cd Creator Platinum 5. Die er op gezet.

Dezelfde fout.

Als ik nu een andere optie van het programma aanklik, bij voorbeeld een disk copieren, dan geeft hij ook aan dat er een fout is. het is dus niet alleen dat creatr.50.exe een fout geeft maar andere toepassingen ook

Dus aan het schijfje ligt het niet.....Maar waar dan wel aan?

Probeer met je mee te denken.......is er niets over te vinden op de site van Roxio (FAQ)??
Misschien wel een patch.

Grtzzz.
 
Hallo Roxio fans (maar niet heus) Ik heb dat ook en ga de zelfde truuk proberen om het op te lossen. Allleen de mappen etc die hierboven genoemd worden heten niet 'Roxio" maar 'Adaptec'.

Groeten,

Bob H
 
Ja, Nogmaals met Bob H,
Alles heb ik er afgegooid alle adviezen opgevolgd.
Nu heb ik versie 5 weer geinstalleerd alleen deed de update het nu niet direct nadat ik easyCDcreator 5 had geinstalleerd. Foutmelding: No qualified Roxio product was detected.
Ik heb de computer maar afgesloten en weer herstart, maar het programma doet het niet en de update geeft nog steeds hetzelfde bericht.
Krijg nou niet wat.
Ik heb nog nooit een programma mneegemaakt waarmee ik zoveel ellende had. Roxio leunt achterover en doet niets. Op de hele site geen echte ondersteuning te vinden. Men moest die handel boycotten.
Heeft iemand nog wat advies??

groeten,

bob Horjus
 
Hallo,

Bij mij loopt alles inmiddels weer goed,

Alles van Roxoi en adpatec eraf gegooid.

En alles weer opnieuw geinstalleerd

loopt nu verder goed ( zolang het duurt )

bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan