Fout gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper199739

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
269
Hallo,
ik heb een linksys wusb600n Network Adapter gekocht omdat er volgens de factuur van mijn pc geen netwerkkaart in zat. Ik ben later terug gegaan naar de winkel waar ik de pc heb
gekocht om mij te laten adviseren wat voor mij de beste optie was. Ik liet ze de factuur zien
en zij vertelden mij dat het met de linksys zou moeten lukken.
Nu ik later met Pc Wizard kijk zie ik dat er toch een netwerkkaart in zit namelijk een
Realtek RTL8102E/RTL8103E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.20).
Hebben ze bij de winkel nou lopen slapen of hadden zij het bij het juiste eind?

Groeten jasper199739.
 
het lijkt erop dat je inderdaad een ethernetkaart aan boord hebt. Dan zul je dus ergens een RJ45 gaatje moeten kunnen vinden.
Bij start, configuratie, netwerkverbindingen zul je hem moeten terugvinden. Anders even kin de hardwarelijst van de computer kijken of hij wel herkend wordt.
 
Die RJ45 aansluiting zit inderdaad achterop mijn pc, kan ik met die realtek kaart eigenlijk hetzelfde als met mijn linksys wusb600n?
 
de wusb600n is een draadloze netwerkkaart. Als je die erin zet kun je dus draadloos het internet op mits je een draadloze router hebt....
Anders kun je een netwerkkabel op de rj45 aansluiten naar je router toe.
 
Ja, ik heb een draadloos modem dus met de Realtek kun Je NIET draadloos internetten?

Groeten, jasper199739.
 
ik ken dat type niet. kijk bij configuratie, netwerk en zie of daar een draadloos netwerkkaart bij zit. Schakel deze dan in door er dubbel op te klikken.
 
Simpel: met die Realtek kun je NIET draadloos internetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan