Fout harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Start met de installatie DVD op en ga naar repair, daar de opstartpaden laten repareren als daar de windows installatie wordt gezien, dat is nog de vraag.

Verder:
a. Leverde (tijdens de TestDisk operatie) de p inderdaad de bestanden/mappen op die op D: staan?
b. Heb je in Schijfbeheer (= diskmgmt.msc de tweede partitie op schijf 0 wel een schijfletter gegeven? Zou (als a. positief beantwoord en je toen de Write operatie hebt uitgevoerd in TestDisk) nu zo moeten zijn dat de tweede partitie als NTFS staat genoteerd op Schijf 0.

Tijs.

Ik heb alle bestanden naar een externe schijf kunnen kopieren met Piriform Recuva, ik heb daarna een nieuwe harde schijf geïnstalleerd (Seagate - 1TB - 8GB Hybrid) daarna alles opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer zoals het hoort.

Ok.... :thumb:
En ...ook met het backuppen nu goed geregeld? er kan veel data op een 8 GB schijf... dus moet je ook meer backuppen als dat allemaal nodig is....

Het backuppen zal ik goed gaan doen dit is toch wel belangrijk, ik zoek hier eigenlijk een programma voor dat niet telkens alles opnieuw opslaat maar alleen de nieuwe dingen aanpast.

Ik gebruik voor wat jij wilt Acronis True Image Home ( niet gratis ).
Je maakt de 1e keer een volledige back en daarna kun je instellen dat het alleen nieuwe en/of gewijzigde bestanden worden verwerkt.
Er zijn ook freeware ( gratis ) en Share-ware backup programma's maar die kunnen vaak de backup van alleen de gewijzigde of nieuwe bestanden niet aan, tenzij je betaalt ( Share-ware ) want dan heb je meer opties.

ik ga voor de back-ups een programma uitzoeken.
iedereen bedankt voor de hulp met mijn harde schijf.
mvg Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan